robtuner Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 hallo allemaal. ik ben een trouwe gta fan met een best wel grote collectie vindt ik. ---pc--- gta 1 gta 2 gta london gta 3 gta vice city ---xbox--- gta vice city gta san andreas. en sinds kort heb ik gta san andreas voor op de computer gekocht. maar ik heb een paar vragen. de popetjes die ik zie zien er vaag uit. ik heb al in het topic gezien dat het aan mijn drivers licht. maar ik kan nergens vinden waar ik drivers kan downloaden. mijn videokaart : asus a9250. en kan iemand een goede tuturial maken hoe ik gedownloade auto's in de game moet plaatsen. ik heb al gezocht voor een paar tuts maar allemaal met img tool en img tool doet het bij mij niet dus kan iemand aub een tut maken zonder img tool. mvg robtuner. Reageren
Donwell Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Allereerst: WELKOM OP HET FORUM!!! Nu door naar de vraag: Die drivers snap ik niet allemaal, kijk daarvoor maar in de post van Preddy onder mij. Die auto's (of andere mod(ificatie)s) kun je alleen doen met imgtool, ik zal uitleggen hoe het werkt. Vink allereerst het Alleen-Lezen vinkje weg, (C:/Program Files/Games/Rockstar Games/Eigenschappen San Andreas) hierdoor kan je sommige bestanden van SA niet openen/bewerken Open nu IMGTool, en druk op CTRL+L Nu zie je een schermpje, je kan een img laden Begeef je naar de San Andreas map en open het mapje Models, hier zul je de GTA3.img vinden Klik deze aan Als het goed is kun je nu dingen wijzigen en/of toevoegen, hoe je dit doet kun je natuurlijk in die tut lezen. Veel Succes!! Bewerkt: 18 augustus 2006 door Donwell Reageren
Preddy Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Driver volges mij downloaden van ATI.com, 9250 series Je Asus kaart is volges mij namelijk op een ATI vid kaart gebaseerd, zie ook http://nl.asus.com/products4.aspx?l1=2&...amp;modelmenu=1 A9250/TD/128MPowered by ATI Radeon 9250 Mijn Asus draait op Nvidea en ook op nvidea drivers, dus imo zal dat hier ook wel opgaan. Weet het niet zeker btw. Bewerkt: 18 augustus 2006 door Preddy Reageren
robtuner Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) bedankt voor de info maar met de img tool krijg ik het volgende. unable to find dir file. Bewerkt: 18 augustus 2006 door robtuner Reageren
Donwell Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Zou je er misschien een screen van kunnen/willen maken?? Als je niet weet hoe het moet moet je me maar even een PB sturen. Reageren
robtuner Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 ik heb van gtagames.nl een andere img tool gedwonload en nu werkt het wel. heb al een paar lauwe auto's. maar met die vage mensen lukt het nog niet echt. Reageren
Kraay Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Jij hebt een videokaart met een 'ati' chip erop, dus heb je ati drivers nodig. Ik zal je ff uitleggen hoe je die kan vervangen. 1. ga naar deze link 2.scroll naar onderen tot je dit ziet en download de bovenste 2 dingen(waar het vierkantje om staat) Reageren
StrY Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 ik heb dezelfde video kaart en ook SA voor de pc en bij mij draait het wel helemaal goed ik heb gewoon de drivers geinstalleerd die ik bij de video kaart kreeg en nooit een update gedaan voor zover ik me kan herinneren Reageren
robtuner Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) ach me vader heeft weer achter de com gezeten en nu is alles weg wow gta san andreas gta vice city photoshop cs2 live for speed en nog wat dingen ben ik wel een paar uur mee bezig om te instaleren edit: ik heb alles geinstaleerd maar versie v2 doet het niet v1 wel (vaag ) maar ik zie nog alleen maar van die vage mensen. Bewerkt: 20 augustus 2006 door robtuner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.