jeroentjuh13 Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Hallo, weet iemand de code voor de hot coffee mode voor de ps2??? stuur het dan even naar me.
Donwell Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Op de PS2 kun je volgens mij geen mods installeren (correct me if i'm wrong), en de Hot Coffee mod is toch verboden, of niet??
jeroentjuh13 Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 ik weet het niet. maar ik had ervan gehoort en ik wist niet of ie verboden was ddus ik vraag wel aan een mod of hij hem kan afsluiten
Joriz Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Over de Hot Coffee Mod zie: http://nl.wikigta.org/index.php/Hot_Coffee_Mod
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 De hot coffee mod is alleen voor de pc verkrijgbaar, niet voor de ps2. een mod is iets dat je in het spel zet, geen cheat. misschien als je apperatuur hebt waarmee je de cd van GTA Sa kan bewerken en dan een code veranderen. zo had patrick W hem gemaakt ofzo.
robtuner Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 je kan tog ook gewoon een prono boekje of dvdtje halen?? heb je nog beter beeld kwaliteit
the master gamer Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 je kan tog ook gewoon een prono boekje of dvdtje halen?? heb je nog beter beeld kwaliteit Heejj, ff post's met nut plaatsen he. overigens de Hot coffee mod is verboden maar als je goed zoekt kan je hem nog wel vinden hoor..
~Lance Vance Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 je kan tog ook gewoon een prono boekje of dvdtje halen?? heb je nog beter beeld kwaliteit Met de Hot Coffee mod kan je "zelf neuken".
Donwell Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Dit soort dingen mag je hier volgens mij niet zeggen, Lance Dance! Zet het volgende keer tussen deze tags: [spoiler][/spoiler]
Preddy Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 ja stel je voor dat een klein kinderzieltje erdoor op hol slaat -_- anyways, volges mij kan je het wel bekijken op PS2 met de ARMAX cd, moet me niet vragen hoe.
moechy Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 op een site staat een filmpje van de hot coffee mod maar ik mag geen reclame maken dus zeg ik alleen de naam van de site het is youtube
brbgtaplayer Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 ach komop, die hot coffee mod is toch gewoon voor zielepoten? ik bedoel, je gaat toch niet op 3D-poppetjes g#len?
Preddy Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Hoezo niet? Men mag toch wel zelf beslissen wat men opwindend vindt en wat niet? IMO heb jij daar weinig mee te maken, maar dat terzijde en geheel offtopic, doch imo mag het wel ff gezegd worden.
SilverDust Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Uhm sorry, Ik dacht altijd dat Topics over de Hot Coffee Mod dicht gingen Volgens mij altijd omdat Gtaforum.nl er niks meer mee te maken wilde hebben. Maarja, ik weet dus niet of hij dicht gaat. Want zo lang ik op het forum zit gingen de Topics gelijk op slot.
Joriz Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Genoeg gepraat. Het koffie uurtje is weer voorbij.
Recommended Posts