Jump to content

hot coffee mode

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

weet iemand de code voor de hot coffee mode voor de ps2???

stuur het dan even naar me.

Geplaatst:

Op de PS2 kun je volgens mij geen mods installeren (correct me if i'm wrong), en de Hot Coffee mod is toch verboden, of niet??

:cya:

Geplaatst:

ik weet het niet. maar ik had ervan gehoort en ik wist niet of ie verboden was ddus ik vraag wel aan een mod of hij hem kan afsluiten

Geplaatst:

De hot coffee mod is alleen voor de pc verkrijgbaar, niet voor de ps2. een mod is iets dat je in het spel zet, geen cheat. misschien als je apperatuur hebt waarmee je de cd van GTA Sa kan bewerken en dan een code veranderen. zo had patrick W hem gemaakt ofzo.

Geplaatst:

je kan tog ook gewoon een prono boekje of dvdtje halen?? heb je nog beter beeld kwaliteit :puh:

Geplaatst:
je kan tog ook gewoon een prono boekje of dvdtje halen?? heb je nog beter beeld kwaliteit :puh:

Heejj, ff post's met nut plaatsen he. overigens de Hot coffee mod is verboden maar als je goed zoekt kan je hem nog wel vinden hoor..

Geplaatst:

Met de Hot Coffee mod kan je "zelf neuken".

Geplaatst:

Dit soort dingen mag je hier volgens mij niet zeggen, Lance Dance!

Zet het volgende keer tussen deze tags:

[spoiler][/spoiler]

Geplaatst:

ja stel je voor dat een klein kinderzieltje erdoor op hol slaat -_-

anyways, volges mij kan je het wel bekijken op PS2 met de ARMAX cd, moet me niet vragen hoe.

• 3 weken later...
Geplaatst:

op een site staat een filmpje van de hot coffee mod maar ik mag geen reclame maken dus zeg ik alleen de naam van de site het is youtube

Geplaatst:

ach komop, die hot coffee mod is toch gewoon voor zielepoten? ik bedoel, je gaat toch niet op 3D-poppetjes g#len?

Geplaatst:

Hoezo niet? Men mag toch wel zelf beslissen wat men opwindend vindt en wat niet?

IMO heb jij daar weinig mee te maken, maar dat terzijde en geheel offtopic, doch imo mag het wel ff gezegd worden.

Geplaatst:

Uhm sorry, Ik dacht altijd dat Topics over de Hot Coffee Mod dicht gingen :? Volgens mij altijd omdat Gtaforum.nl er niks meer mee te maken wilde hebben. Maarja, ik weet dus niet of hij dicht gaat. Want zo lang ik op het forum zit gingen de Topics gelijk op slot. :clown:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...