Planlos Ultra Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) DICE werkt aan Battlefield: Bad Company Ontwikkelaar DICE werkt aan een nieuwe Battlefield voor de nieuwe generatie spelcomputers, zo meldt GameInformer vandaag. Deze versie zou Battlefield: Bad Company gaan heten en verschijnt op de PlayStation 3 en Xbox 360. In haar september-editie onthult het blad de eerste details over de game. Momenteel valt er dus nog weinig te vertellen over Bad Company, behalve dat het de eerste Battlefield wordt die speciaal voor de nieuwe generatie spelcomputers ontwikkeld wordt. DICE werkt momenteel ook Battlefield 2142 voor de PC. Deze game moet 19 oktober verschijnen Bron: InsideGamer Bewerkt: 18 augustus 2006 door Planlos Ultra Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Wat gaan ze nu maken, een doom versie? Zou me niks verbasen ze doen toch ook een soort starwars game maken. Reageren
Wesley Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Battlefield Bad Company ? Wordt dat een normale oorlogs game?? Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Dit is tot nu toe alle informatie die ik gevonden heb. Ik zoek door naar meer over deze game. In GameInformer september-editie onthult het blad de eerste details over de game. Momenteel valt er dus nog weinig te vertellen over Bad Company, behalve dat het de eerste Battlefield wordt die speciaal voor de nieuwe generatie spelcomputers ontwikkeld wordt. Bewerkt: 18 augustus 2006 door Planlos Ultra Reageren
Team-BMM Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Deze wordt Beter als 1.3 dat is 100% zeker aleen heb een hekel aan dat ze het 100x relayen Good job DICE/EA Reageren
Wesley Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ik heb gehoord van de admin van BF2 en BF2142benelux.com dat DICE elk jaar 3 titels wil gaan uitbrengen. En wij hebben het er ook nog over gehad. En op een voorkant van een Game Magazine staat een hooft van een man, met een helm. Die helm blijkt het zelfde helm te zijn, dan van die helmen van BF2142. Dus, dit wordt weer een spel in de toekomst. Reageren
.Syfes Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 De voorlaatste dat was gemaakt was battelfield 2 en die was goed ,Ik denk dat de games dat ze nu gaan uitvinden die goed zullen zijn wat zeg ik schitterend want de tittel Bad Company me wel aanstaat waarom want je zul veel kunnen knallen maar spijtig dat ik nu nog geen PS3 heb of een xbox 360 Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Deze game lijkt me meer gebasseerd op het vervolg van Bf 2142. Reageren
Follow Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Mij lijkt het eerder dat BF2142 de normale voor PC is. En bad company de console versie net als BF 2 modern combat.. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Het Amerikaanse magazine Game Informer heeft de eerste beelden van Battlefield: Bad Company vrijgegeven. Dit spel moet verschijnen voor de PlayStation 3 en Xbox 360, en is daar ook speciaal voor ontwikkeld. Je kunt de eerste beelden hier, hier en hier bekijken. Verwacht binnenkort meer informatie met betrekking tot dit spel. Bron: inside gamer Als je de foto's wilt zien moet je even zoeken op insideGamer Bewerkt: 20 augustus 2006 door Planlos Ultra Reageren
Wesley Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Deze 1e screenshots zien er netjes uit. Maar ik denk zelf dat dit niet echt waar is. Als je die screenshot met die auto bekijkt.. Dan ziet het er vrij fake uit! Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Ik wil wel weer kijken maar de database server van inside Gamer is onbereikbaar dus dat laat op zich wachten. De officiële persaankondiging van DICE, maakt ons duidelijk (weliswaar in het Zweeds) dat men ook plannen heeft om Battlefield: Bad Company naar de PC en PlayStation Portable te brengen. Hoewel mijn Zweeds niet meer is wat het geweest is, maakt de zin "Mer information om PC- och PSP-versionerna kommer att presenteras vid ett senare tillfälle" duidelijk dat het spel niet alleen naar de consoles zal gaan komen Bron: Inside Gamer Bewerkt: 22 augustus 2006 door Planlos Ultra Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.