gta fan man Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 ik heb net een savegame van gtagarage gedownload voor de noomode 2.2 en dan zet ik die in gta san andreas userfiles een keer geprobeerd met de naam te veranderen in :GTASAsf5.b en een keer zonder de naam te veranderen, dan start ik het spel op en dan zie ik alleen nog mijn eigen savegame waar ik daarvoor mee bezig was en ik heb de noomode v.2 natuurlijk geinstaleerd op normal version wie kan me welpen?? Reageren
Donwell Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Het kan zijn dat je hem niet hebt uitgepakt, je moet namelijk, als je hem gedownload hebt, niet het winrar bestand (of een ander bestand) maar echt de .b-file, zo moet het eruit zien: Het geselecteerde is zoals het moet zijn. Als dit het probleem niet is: vraag maar raak! Succes! Reageren
gta fan man Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) ik heb al eens een savegame gedownload en erop gezet en dat lukte wel en ik doe dan altijt de naam veranderen in: GTASAsf1.b en dan doet die het nu had ik dat ook gedaan maar het lukte niet ik weet oe het eruit moet zien maar hij doet het niet bij mij ziet het zo uit het geselecteerde dat is wat eigenlijk die savegame hoort te zijn en bij gta ziet het zo uit: en welke ik geselecteerd heb in gta daar zou die moeten staan maar hij staat er niet en hoe krijg ik hem in een b-file? Bewerkt: 19 augustus 2006 door gta fan man Reageren
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik zie het probleem al: Deze savefiles zijn 504 kb groot, ze horen 198 kb te zijn, daarom werken ze niet. Je kan de savegames het beste ergens anders downloaden, bijvoorbeeld hier. Veel succes verder! Reageren
gta fan man Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik zie het probleem al: Deze savefiles zijn 504 kb groot, ze horen 198 kb te zijn, daarom werken ze niet. Je kan de savegames het beste ergens anders downloaden, bijvoorbeeld hier. Veel succes verder! ja maar dat is niet voor de noomode en dus heb ik aan die pagina niks ik downloaden mijn savegame op gta gtagarage.com en dan hier kijk naar onder daar staat: GTA N00bmode v2.0 Save Games 2nd Edition, including 100% Reageren
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Download ze anders eens opnieuw dan... Want volgens mij pakt SA geen savegames die hoger (of lager) zijn dan 198 KB. Reageren
gta fan man Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 ik heb hem al 3 keer gedownload Reageren
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Dan weet ik het verder ook niet meer. PB SummerBase, -Matthijs- of Typhoon eens, zij weten hier misschien wel raad mee... Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Ik snap jou probleem al die bestanden die jij van Gtagarage of elders hebt gedownload zittenv verpakt in een .rar (winrar) bestand. Jij plakt dus gewoon die Winrar bestanden in de map: 'GTA San Andreas User Files' en dat is niet de bedoeling, want .rar (winrar) bestanden zijn archieven en in dat archief oftewel een map zit de savegame een .rar bestand kun je openen met: 'Winrar' die je kan downloaden op 'Rarlabs' als je dat geinstaleert hebt kun je de .rar (winrar) bestanden openen en in dat .rar (winrar) bestand staat de savegame en die schuif je dan vanuit het programma zo in de map: 'Deze computer > Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. En dan laad je San Andreas nog een keer en dan weet ik zeker dat hij er bij staat. Teminste als je gedaan hebt wat ik zeg hierboven. Ik wens je veel succes en laten we hopen dat het lukt, maar daar ga ik wel vanuit. Dus nogmaals de savegame moet een .b extensie hebben en niet .rar. .Rar is een map/archief en geen savegame! Mocht er overhoopt nog wat anders zijn zeg het maar! Reageren
gta fan man Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Ik snap jou probleem al die bestanden die jij van Gtagarage of elders hebt gedownload zittenv verpakt in een .rar (winrar) bestand. Jij plakt dus gewoon die Winrar bestanden in de map: 'GTA San Andreas User Files' en dat is niet de bedoeling, want .rar (winrar) bestanden zijn archieven en in dat archief oftewel een map zit de savegame een .rar bestand kun je openen met: 'Winrar' die je kan downloaden op 'Rarlabs' als je dat geinstaleert hebt kun je de .rar (winrar) bestanden openen en in dat .rar (winrar) bestand staat de savegame en die schuif je dan vanuit het programma zo in de map: 'Deze computer > Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. En dan laad je San Andreas nog een keer en dan weet ik zeker dat hij er bij staat. Teminste als je gedaan hebt wat ik zeg hierboven. Ik wens je veel succes en laten we hopen dat het lukt, maar daar ga ik wel vanuit. Dus nogmaals de savegame moet een .b extensie hebben en niet .rar. .Rar is een map/archief en geen savegame! Mocht er overhoopt nog wat anders zijn zeg het maar! het lukte en het lukte niet het lukte wel van dat rar bestand een b bestand van te maken maar het lukte niet omdat als ik hem loude,ookal stond er end of the line begon die overniew toen zag je dat van liberty sity aerport ja dat filmpje dus en toe begon die gewoon overniew hier een antal plaatjes: toen heb ik wat ik gecelecteerd heb geopend: daarna heb ik die ik in het vorig plaatje heb laten zien naar gta san andreas user files map gesleept" en daarna toe ging ik gta spelen en toen dien ze allemaal net alsof ze overnieuw wil beginnen dan doet die net alsof ik op new game heb geklikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.