Jump to content

Wat voor mobiele telefoon heb jij?

Recommended Posts

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

37

• GolfG60

20

• commando

17

• MaxVito

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik heb een Sony Ericsson K300i :D:D :

*afbeelding*

(en natuurlijk een mio om zowat iedere mobiel the pwnen :D )

Hej ik ook! Maar dan de Silver version.

Die camera is trouwens echt geweldig; maar liefst 0,8 megapixel! Waardelozer kan niet! Maar goed, het is een camera. :bonk:

Ook irritant dat je, zonder accesoires, niks kan linken met de computer en dat 10 Mb dus egt je max is. Met de usb kabel kun je tenminste rustig échte muziek er op zetten :D

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb de eerdere witte versie van jouw telefoon. De Sony Ericsson W800i.

sony_ericsson_w800i.jpg

Prima telefoon! Goede camera, goede MP3/MP4 player. Gewoon een toptelefoon. Ik ben er erg blij mee, ik moet er ook nog mee doen tot Mei. Dan verleng ik mijn abbonnement en kan ik weer een nieuwe kiezen. Ik neem dan denk ik die platte versie van jouw telefoon. Ook een Sony Ericsson.

Groetjes, :cya:

Boris H.

Geplaatst:
Ik heb eindelijk weer een mobiele telefoon en dit is hem geworden:

w800.jpg

De Sony Ericsson W800

Prachtig apparaat :klap:

hihihi ik heb lekker de nieuwere versie van die telefoon :puh: de sony ericsson w810i!

geweldig ding met radio mp3 speler mega bass 2.0mega pixels flits echt alles heeft ie :puh:

se_w810i_4seiten.jpg

Geplaatst:

Dit is de mijne :) De Nokia 5200

gsm-nokia-5200-productfoto-groot.gif

Eerst had ik hem in het rood, maar die zat in de wasmachine :duh: En nu heb ik een blauwe..

Geplaatst: (bewerkt)

:puh: Tadaaaa, moet zelf effe kijken voor een lijstje met de mogelijkheden, duurt namelijk nogal lang om álles op te noemen.

Niet de nieuwste maar zit toch mp3speler vga-camera fototoestel en die zooi op

post-66609-1184357063.jpg

Bewerkt: door JeGe
Geplaatst:

Ik heb een SE K300i . best een leuk phone IR, MP3speler, 12 mb geheugen :ch: camera. Gekocht voor 90 euro :Y. sonyericsson-k300i.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

vodafone_mclaren_samsung_sgh_z720m.jpg

Die heb ik, ik ben eigenlijk voor Ferrari maar dit toetsteltje was echt mooi, en je kunt er echt van alles mee. Ik heb hem nu aan de lader, ik ga hem morgen uitvoerig testen :) Hij is heel erg duur want het is een collectors item, dus heb een abbonoment gedaan. Ik kon het goed regelen met me ouders, want me zusje kreeg ook een nieuw mobieltje dus :puh:

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Ik heb vandaag de W810i aangeschaft. Trots dat ik ben _O_ . (Als er geen regels waren, had ik dit met hoofdletters geschreven ^_^ )

Geplaatst:
Ik heb vandaag de W810i aangeschaft. Trots dat ik ben _O_ . (Als er geen regels waren, had ik dit met hoofdletters geschreven ^_^ )

ik heb een sagem my V-56

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...