Jump to content

Wat voor mobiele telefoon heb jij?

Recommended Posts

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

37

• GolfG60

20

• commando

17

• MaxVito

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb er 3 , Allereerst begin ik met de V600i van Soni Ericsson. Daarna heb ik nog een Samsung SGH-U600 , Daarnaast heb ik nog een Sony Ericsson K750i.

Geplaatst:
Ik heb er 3 , Allereerst begin ik met de V600i van Soni Ericsson. Daarna heb ik nog een Samsung SGH-U600 , Daarnaast heb ik nog een Sony Ericsson K750i.

wat oet je met 3 mobiele telefoons :puh: ?

Geplaatst:

Ik heb een samsung u600 , maar heb tijdelijk een leentelefoon omdat er een klein barstje in zat mijn scherm zat vandaar en het is een klote telefoon. :N:duh:

mvg,2fast{0}

Geplaatst:

wat oet je met 3 mobiele telefoons :puh: ?

Geld te veel?... Grapje, Ik krijg ze allemaal van me pa als hij een nieuwe koopt krijg ik z'n oude...

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb een Samsung D-820

lijkt heel erg op de D900, is de voorloper: 1,3mpxl bluetooth, mp3 enz enz. wel een zeer relaxed ding, doet wat ik zeg. maar hij is al tijdje oud en begint soms kuurtjes te vertonen. Miss rond januari een nieuwe, Samsung G600 lijkt me wel wat :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...