Jump to content

Wat voor mobiele telefoon heb jij?

Recommended Posts

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

37

• GolfG60

20

• commando

17

• MaxVito

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

mijn mobiel is gestolen in Parijs :duh:

maar ik ga een nieuwe kopen en dat wordt waarschijnlijk een samsung de vorige was dat ook.

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb nu nog de oude vertrouwde nokia 3410...

maar over een tijdje heb ik hopelijk een nieuwe met fotocamera en al!

Geplaatst:
Ik ben hier een van de zeldzame die er helemaal geen één heeft. Het kost me veel te veel geld, als ik zie hoeveel m'n broers en zussen erdoorheen gejaagd hebben ga ik er voorlopig nog geen één kopen. Het grappige is dat er in m'n klas nog maar 3 jongens zijn (incl. ik) die er nog geen één hebben. Áls ik er een zou nemen werd het denk ik nog altijd een ouderwetse Nokia 3310.

Maakt nix uit Baffie, ik vind Mobiel's ook maar overbodig, ik vindt gwoon dat je d'r nix aan hebt!

Geplaatst: (bewerkt)

ik vind het eigenlijk ook overbodig maar als ik er een nodig heb dan wil ik een koelkast :D

dingen op de mobiel die ik overbodig vind

camera

MP3

en dat soort rotzooi.

PS:ik heb er ook geen een.

Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

Misschien wel leuk om te melden dat ik geen mobiel heb. Ik ga met bijna alle nieuwe uitvindingen mee, maar mobiel heeft me nog nooit getrokken. Ik vind het altijd handig als iemand er ééntje bij zich heeft, maar ik moet er niet aan denken er zelf eentje te hebben. Ik heb er wel eens over gedacht om een hele simpele met alleen bellen&sms te kopen, maar helemaal niet bevalt me ook perfect.

Geplaatst:

een samsung x640

oud klotedingetje :D

maar ik heb hem al vaker van grote hoogte laten vallen, en een paar keer in het water gevallen, en hij doet het nog steeds :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...