Jump to content
Geplaatst:
comment_82426

post hier welke mobiel je hebt het liefst ook met een foto erbij en een lijst wat ie allemaal kan (technische gegevens) of beschrijving. Ok hier is de mijne dan:

Siemens MC60:

mg_si_b438.jpg

Tecnische Gegevens:

Klik Hier

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 154.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_115402

Ik had eerst een Siemens M55 zoals je eerder kon lezen in dit topic, maar hij is gejat en nu heb ik helemaal niks meer en ik koop nu nog geen nieuwe, omdat ik volgende week 211 euro voor mijn rij examen moet betalen :( nou ja € 175 voor afrijden en € 36 voor rijles

Bewerkt: door zerocooll

Geplaatst:
comment_115902
omdat ik volgende week 211 euro voor mijn rij examen moet betalen :( nou ja € 175 voor afrijden en € 36 voor rijles

Daar ben je lekker klaar mee! Veel geld, daarom neem ik toch de fiets, goedkoop, geen kosten, reparatie doe ik zelf wel omdat ik bmx heb ik al veel problemen gehad en heb ik het zelf leren oplossen alleen een fiets kopen maar 600 euro heb ik wel voor over.

Srry voor offtopic.

Ontopic:

Welke mobiel telefoon merk vinden jullie het beste eigenlijks? Ik Simens en daarna Nokia.

Bewerkt: door X-TX14-2

• 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.