Bodemloos Geplaatst: 6 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2012 nu een kut android die elke minuut uit gaat. hoop deze week van een kennis een blackberry te kopen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 6 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2012 nu een kut android die elke minuut uit gaat. hoop deze week van een kennis een blackberry te kopen. Ha!, en dan hoop jij erop vooruit te gaan? Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2012 nu een kut android die elke minuut uit gaat. hoop deze week van een kennis een blackberry te kopen. Ha!, en dan hoop jij erop vooruit te gaan? Blijf maar bij je Android Bodemloos, verder heb je ook al fatsoenlijke android's voor minder dan 150,- €. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2012 Android is zwaar overrated, maar da's dan weer mijn mening. Reageren
Woody268 Geplaatst: 6 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2012 Android is zwaar overrated, maar da's dan weer mijn mening. Het is in ieder geval beter dan de Blackberry OS. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 Android is zwaar overrated, maar da's dan weer mijn mening. Vertel Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 Vertel Ach, velen vinden dit het beste OS, de zogenaamde iOSkiller, maar ook Android heeft net als elk ander OS z'n foutjes en heeft genoeg plaats voor verbetering. Maar op vlak van beschikbare apps zijn iOS en Android wel de 2 beste OSen natuurlijk. Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2012 Vertel Ach, velen vinden dit het beste OS, de zogenaamde iOSkiller, maar ook Android heeft net als elk ander OS z'n foutjes Leg eens uit , waar wij ontkennen dat Android geen bug's heeft. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2012 Mijn Android gsm is al eens vastgelopen hoor. Soms als ik 'm ontgrendel duurt het 5 seconden tegen dat alle widgets geladen zijn. En wat ik zo idioot vind: In de market kan je 'alle apps updaten'(ofzoiets), maar dan heb je enkele apps die je handmatig moet updaten. Wtf? Waarom niet zoals iOS op 1 knopje drukken zodat écht ALLE apps die updates nodig hebben güpdated worden? Reageren
Davedavy Geplaatst: 9 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2012 ... maar dan heb je enkele apps die je handmatig moet updaten. Wtf? Waarom niet zoals iOS op 1 knopje drukken zodat écht ALLE apps die updates nodig hebben güpdated worden? Omdat bij die app's de voorwaarden zijn aangepast voor je eigen veiligheid moet je ze dan handmatig doen. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 9 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2012 Ik heb deze hier: 8 jaar trouwe dienst and counting. Ik wil niet weten hoeveel mobiele telefoons jullie de afgelopen 8 jaar hebben versleten; ik ben er niet jaloers op. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2012 Samsung X640 x2 Samsung Star Sony Ericsson Live with Walkman Al m'n gsms werkten nog, ik kocht een nieuwe gsm puur omdat ik aan een nieuwe toe was. Oja, iPhone 5 coming up. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2012 In acht jaar tijd heb ik gehad: Nokia 3310(Fuck yeah ) Nokia 2100 2x Samsung C170(eentje stuk, andere werkt nog). 2x Iphone 3G(eentje door mijn eigen schuld stuk, andere werkt nog... soort van) iPhone 4 En van dat lijstje gebruik ik een iPhone 3G en iPhone 4 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2012 2 verschillende gsms, 2 verschillende sims, 2 vriendinnen? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 9 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2012 2 verschillende gsms, 2 verschillende sims, 2 vriendinnen? Nee, dat niet, anders zou ik op mijn 30ste al compleet grijs zijn en dat probeer ik te vermijden Niet iedereen heeft mijn nieuwe nummer, en daar is de 3G voor, tevens ook de telefoon dat ik tijdens werken/stage op zak heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.