ricovs Geplaatst: 20 maart 2015 Rapport Geplaatst: 20 maart 2015 (bewerkt) Ik heb een HTC One M7, hij is al bijna 2 jaar in gebruik en nog lang niet aan vervanging toe. Ook draai ik Cyanogenmod 12, dus software-support is ook geen enkel probleem. Kortom, ben er zeer blij mee. Bewerkt: 20 maart 2015 door ricovs Reageren
Djmaddox Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 $200, niks te klagen. 5.5" scherm, 2GB RAM, 16Gb storage, MediaTek MT6752. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 $200, niks te klagen. 5.5" scherm, 2GB RAM, 16Gb storage, MediaTek MT6752. Aaah, de Jiayu S3. Hoe bevalt de GPS je?En batterijleven is wss kickass met ongeveer 2 dagen met gemiddeld gebruik? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 maart 2015 Rapport Geplaatst: 22 maart 2015 $200, niks te klagen. 5.5" scherm, 2GB RAM, 16Gb storage, MediaTek MT6752. Aaah, de Jiayu S3. Hoe bevalt de GPS je?En batterijleven is wss kickass met ongeveer 2 dagen met gemiddeld gebruik? GPS gebruik ik niet. Batterijduur is inderdaad 2 dagen met gemiddeld gebruik(beetje nu.nl/snap/whatsapp/reddit). Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 maart 2015 Rapport Geplaatst: 22 maart 2015 Iphone 4S, heb hem 2 jaar. Apps crashen af en toe voor de rest zeer degelijke telefoon. Als ik een nieuwe koop wordt dit sowieso een blauwe 5c. Reageren
Crypteq Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Sinds deze week in het bezit van een zwarte Lumia 950 XL Zeer snel toestel, erg tevreden mee. [table=header]Specificaties Schermdiagonaal | 5,7" Schermtype | Amoled Resolutie | 2560x1440 Processor | Qualcomm Snapdragon 810 - 8 cores Geheugengrootte | 3GB Opslagcapaciteit | 32GB Geheugenkaart | microSD, microSDHC, microSDXC (max t/m 2 TB) Besturingssysteem | Windows 10 Mobile[/table] Reageren
MaxVito Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Dat is zeker een mooi toestel. Vooral de mogelijkheden die je er mee hebt. Heb je ook het dockingstation erbij? Reageren
SilverRST Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 (bewerkt) Ik had de Samsung Galaxy S5 ietsje meer dan een jaartje maar wou een grotere telefoon, of beter gezegd, een phablet voor films, TV (gebruik daarvoor de TV Online app van telfort en sinds een maandje ook Netflix. Sinds gisteren heb ik de Huawei P8 Max met zijn 6.8" display Dat ding is groot! Ben er blij mee en precies wat ik zocht. Het design is ook heel mooi, het voelt kwalitatief goed aan en de meegeleverde oordoppen geven ook een lekker geluid. Bewerkt: 4 december 2015 door SilverRST Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Sindskort, uit nood, een iPhone 6S gekocht. Heerlijk toestel! Snel, betrouwbaar en vertrouwd. Reageren
RUBENN Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Nog steeds een Samsung Galaxy S4 Mini, niet verkeerd maar niet altijd betrouwbaar. Zit er ook sterk aan te denken om een iPhone 6S. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 (bewerkt) Na anderhalf jaar ben ik nog telkens 'n trouwe bezitter van een Nokia Lumia 520. 't Werkt tot nu toe uitstekend, hoewel ik begin te constateren dat het op sommige vlakken ietwat trager begint te reageren, helaas.. Bewerkt: 4 december 2015 door .PhoeniX. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Sinds gisteren heb ik de Huawei P8 Max met zijn 6.8" display Dat ding is groot! Ben er blij mee en precies wat ik zocht. Het design is ook heel mooi, het voelt kwalitatief goed aan en de meegeleverde oordoppen geven ook een lekker geluid. Grappig om te lezen, ik heb de P8 en ik vind het echt een geweldig toestel! Maar ik heb maar 1 kritiekpuntje en dat zijn de oordoppen . Reageren
SilverRST Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 (bewerkt) Sinds gisteren heb ik de Huawei P8 Max met zijn 6.8" display Dat ding is groot! Ben er blij mee en precies wat ik zocht. Het design is ook heel mooi, het voelt kwalitatief goed aan en de meegeleverde oordoppen geven ook een lekker geluid. Grappig om te lezen, ik heb de P8 en ik vind het echt een geweldig toestel! Maar ik heb maar 1 kritiekpuntje en dat zijn de oordoppen . Ja he, echt een geweldige toestel! Welke oordoppen heb je? Normaal gebruik ik de meegeleverde oordoppen nooit zoals ik die bij me Galaxy S5 kreeg. Hoe dan ook, Sony MDR-E818LP blijft nog steeds aan top voor mij. Bewerkt: 5 december 2015 door SilverRST Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Nog altijd de trotse eigenaar van een Nexus 5. Eén van de beste toestellen qua prijs/kwaliteitsverhouding, en ook nu nog een telefoon die mee kan met de top. Reageren
Dippie Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Sinds gisteren een trotse bezitter van de (Microsoft) Lumia 950XL. Groot, snel en mooi. Nu nog wachten op mijn Display Dock, en ik kan m'n telefoon als Windows 10-pc gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.