Planlos Ultra Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ik keek net naar Nederland 2 en zag dat er informatie bekent was over harry potter deel 7. In Deel 7 zou Harry dood gaan ik betwijfel dit. De schrijfster J.k. Rowling zou twee mensen waarvan ze dacht dat ze niet dood zouden gaan laten sterven. Reageren
Wesley Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Deel 7 alweer. Gaat snel ! Als Harry Potter dood gaat in deel 7. Dan denk ik dat dit de laatste deel kan zijn! Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Dit is ook het laatste deel tenzij vele fans J.K. Rowling overhalen voor een deel 8. Reageren
Donwell Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Harry Potter dood in deel 7?? Dit denk ik niet, hij speelt een hoofdrol en de goede wint altijd, dus waarom zou Voldemort opeens de 'grote held' worden in deel 7?? Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ze had het over mensen waarvan ze daccht dat ze echt niet doodgingen ik denk dus Ron en Hermelien. Reageren
Synchro Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Harry Potter dood in deel 7?? Dit denk ik niet, hij speelt een hoofdrol en de goede wint altijd, dus waarom zou Voldemort opeens de 'grote held' worden in deel 7?? Het onverwachten verwachten. Lekkere Cliché gaat dit worden. Mij boeit het niet , ik ben niet zo geintreseert in de harry potter films. Reageren
Vinewood Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ik ben benieuwt, Harry potter boeken zijn gewoon fantastische boeken, ik lees ze ook graag. Er was trouwens een paar maanden terug al wat bekent over harry potter 7 Wie er doodgaat is inderdaad een raatsel, zelf zou ik het nog niet weten, nog even spanning houden. Meer info over de harry potter boeken kan je hier vinden jkrowling.com Reageren
ArticLight Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Harry Potter dood in deel 7?? Dit denk ik niet, hij speelt een hoofdrol en de goede wint altijd, dus waarom zou Voldemort opeens de 'grote held' worden in deel 7?? Voldemort wordt niet de grote held, want volgens een voorspelling die in het boek stond: De een kan niet voortleven als de ander niet dood is (ofzo iets) Reageren
kees1991 Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 ik heb ook op het rtl 4 journaal gehoort dat harry dood gin. maar dat veel fans er tegen waren. mij lijkt het een goet idee. dan is het niet zo als altijd dat de goede winen. maar de slechte hoefen nu ook weer niet te winen. gewoon ze alerbij dood Reageren
TheGuardian Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Tja, J.K. Rowling had allang bekendgemaakt dat ze echt niet meer verder wilt met een deel 8. In haar boeken gebeuren er ook dingen waardoor het beter en anders maakt in positieve zin. Zo sterft er dit boek ook een heel belangrijk personage die in alle boeken meedeed.. In meeste boeken leven de goede, en de slechte gaan dood, in deze verhalen is dat al vaak het tegendeel geweest, en ik zou er dus ook niet van verschieten, moest harry potter doodgaan, waardoor het slecht einde word, maar toch niet helemaal slecht. Ik denk zelfs dat hij zijn ouder met perkamentus terug gaat zien in de hemel, zodat het dan toch een mooi einde word. Dit denk ik in elk geval.. We zullen zien, in elk geval, ik blijf de boeken en films fantastisch worden, en ja, ben er zelfs fan van :$ Reageren
Goliat Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Tja dat Harry dood gaat dat zijn weer van die standaart geruchten, en berusten in 99,9% van de gevallen op pure onzin en ik denk dat dat ook in dit geval zeker het geval is. Er zijn echt zat mensen die dood kunnen gaan, op Hermelien Ron en Harry na. Denk b.v aan Hagrid.. de zus van Ron(hoe heet ze ookalweer) en ga zo maar door.. Maar goed we zullen wel zien, ik vraag me trouwens sowieso af of de geruchten wel waar zijn van dat er 2 mensen sterven die ze in eerste instantie niet wilde laten sterven. Want het laatste hoofdstuk was al af, dit is geschreven toen deel 1,2,3 en 4 werd geschreven. Wat betreft deel 8, wat veel mensen niet weten is dat er oorspronkelijk wél een deel 8 zou komen. Het zou een stuk korter verhaal zijn over hoe het de studenten na hun studie aan Zweinstein Hogeschool Voor Hocus Pocus vergaat. Omdat J.K. Rowling heel veel moeite heeft moeten doen voor Deel 5 en daarna Deel 6 is dat uiteindelijk afgezegt.. Ik verwacht overigens niet al te veel van deel 7, samen met deel 5 en 6 verwacht ik dat het tot de mindere delen zal behoren, het is overduidelijk dat de Rowling gewoon geen energie meer heeft om meesterwerken als Deel 1 tm 4 te produceren. En The Guardian, Ik ben ook Harry Potter fan hoor, niet meer zo sterk als vroeger maar goed.. Er is echt helemaal niets mis mee, doe gewoon lekker je ding. Reageren
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Harry Potter dood in deel 7?? Dit denk ik niet, hij speelt een hoofdrol en de goede wint altijd, dus waarom zou Voldemort opeens de 'grote held' worden in deel 7?? Voldemort wordt niet de grote held, want volgens een voorspelling die in het boek stond: De een kan niet voortleven als de ander niet dood is (ofzo iets) Dat is inderdaad een rare voorspelling, waar je even je hersens voor moet laten kraken. Verder bedoel ik ook niet dat Voldemort de grote held wordt, maar dat hij opeens overwinnaar is. Maar wat betreft dat van: ze wil 2 iemanden laten sterfen waarvan je het niet verwacht, dit kunnen net zo goed Oom Herman en Tante Petunia zijn... Wie weet zegt Rowling dit ook alleen om verwarring te brengen... Reageren
RobertSA Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Harry moet Voldemort vermoorden of Voldemort Harry. Anders kan de een niet voortleven. Ik zie Harry goed doodgaan, Rowling is niet zo van de happy ends. Reageren
.Syfes Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik heb gerugten gehoord en harry potter voldemort zullen elkaar doden door een duel ze gebreuken een spreuk dat ze allebei worden vermoord omdat de spreuk te krachtig is voor allebei ,dat heb ik gehoord Reageren
RobertSA Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Zoiets zo goed kunnen, wanneer komt het Boek eigenlijk uit? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.