Slimm Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Het is al vanaf het begin bekent dat deel 7 de laatste wordt, aangezien dat ook het laatste jaar van school is. Je moet het gewoon lezen en niet gaan voorspellen wat er gaat gebeuren, ook al moet iedereen dit wel even kijken http://www.dumbledoreisnotdead.com/unansweredquestions.html Bewerkt: 19 augustus 2006 door Slimm Reageren
Zim Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Kan iemand de geschiedenis vertellen hoedat Perkamentus dood is gegaan ? Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) [@ robertsa] Ik heb ergens gelezen dat de precieze datum nog niet bekend is, maar dat het boek uit zal komen ergens in 2007 of 2008. Dus je moet eerst nog maar genieten van de andere boeken, want het duurt nog wel even... Overigens, als je de boeken niet in het Engels kan of gaat lezen, dan kun je nog langer wachten, want de Nederlandse vertaling laat meestal ook bijna een half jaar tot een jaar op zich wachten. Bewerkt: 19 augustus 2006 door Froodooo Reageren
RobertSA Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Vermoord door Sneep, Perkamentus was de enigste die Sneep vertrouwde en dan vermoord Sneep Perkamentus. Ondankbaar...er waren allerlei dooddoeners in het kasteel en Perkamentus was al verzwakt door een Gruzielement(ofzoiets)en daardoor kan ie niet terugvechten. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Nou, dan zal ik ook maar even mijn Harry Potter kennis laten spreken . Zoiets zo goed kunnen, wanneer komt het Boek eigenlijk uit? Dat is inderdaad ergens in de zomer van 2007. Eerlijk gezegd verwacht ik dat hij uitkomt op 07-07-07... Het is al vanaf het begin bekent dat deel 7 de laatste wordt, aangezien dat ook het laatste jaar van school is. Je moet het gewoon lezen en niet gaan voorspellen wat er gaat gebeuren, ook al moet iedereen dit wel even kijken http://www.dumbledoreisnotdead.com/unansweredquestions.html Rowling heeft al bevestigd dat Perkamentus echt dood is. Dat was de allereerste spoiler die ze vrij gaf. In datzelfde gesprek had ze nog een steek laten vallen. Ze vroegen met wie ze allemaal wilde gaan eten. Daarop zei ze: Harry, Ron, Hermelien. En daarachter: Ik weet natuurlijk wie er niet dood gaan. Dat wilt dus zeggen dat ze alle drie in leven blijven. Ze besefte haar eigen fout, dus zei ze ook maar even Hagrid en Perkamentus erbij. Dat wijst er weer op dat Hagrid dood gaat. Wat ik zelf verwacht is dat Ginny dood gaat. Ook krijgt Harry een huisdier: Felix. Tot slot zei ze ook nog dat Draco sowieso Perkamentus niet vermoord had, hoeveel tijd hij ook kreeg. Ik ben geen trouwe Harry Potter fan, maar voor je opvoeding moet je ze toch allemaal wel gelezen hebben Bewerkt: 19 augustus 2006 door Dutchy3010 Reageren
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Kan iemand de geschiedenis vertellen hoedat Perkamentus dood is gegaan ? Ja hoor. Perkamentus is al enige tijd op zoek naar Gruzielementen (delen van Voldemort waardoor hij langer blijft leven) en ditmaal had hij er weer in. Maar het gruzielement kon alleen gepakt worden als je het water opdronk. Perkamentus alsmaar drinken, maar hij verzwakte. Later gingen ze terug verschijnselen naar Zweinsveld, waar ze het Duistere Teken boven het kasteel zagen. Op bezems zijn ze naar de hoogste toren gevlogen (daar was het teken boven). Harry had zijn onzichtbaarheidsmantel om, dus hem zagen ze niet. Opeens hoorden ze allerlei gestommel en Malfidus kwam de toren op. Hij wou/moest ook dooddoener worden en om dat te worden moest hij Perkamentus vermoorden. Later kwamen er andere dooddoeners, met onder andere Sneep. Hij had een onbreekbare eed afgelegd, dat als Malfidus Perkamentus niet zou vermoorden, dat hij dat zou doen. Hij zei tegen Maflidus van Toe dan, vermoord hem. Harry was ondertussen verstijfd. Malfidus vermoorde Perkamentus niet, dus duwde Sneep Malfidus aan de kant, hief zijn toverstok op en riep: Avada Kedavra. Deze spreuk is de spreuk des doods en is niet tegen te houden. Perkamentus zweefde in de lucht en viel van de toren. Zo is hij dus doodgegaan. Sneep is ontsnapt, samen met Malfidus. Dit was denk ik wel genoeg informatie?? Donwell Reageren
Daan007 Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik denk niet dat Harry dood gaat. Het word wel een (happy) end denk ik. Maar ik denk dat er wel iemand van zijn goede vrienden dood gaat (Ron, Hermelien, Ginny, Hagrid) Ik heb op een site een paar Feitjes en Geruchten gevonden. Feiten Het laatste woord uit dit hoofdstuk is tot nu toe 'litteken' dit kan nog veranderd worden. Harry wordt zeventien in dit boek en mag buiten school toveren. Harry zal Dirk terugpakken. Petunia zal een groot geheim onthullen. We krijgen te weten wat Perkamentus allemaal aan Petunia heeft geschreven. Harry zal, nadat hij bij de Duffelingen is geweest, naar het Nest gaan om het huwelijk van Bill en Fleur mee te maken. Harry zal naar de Halvemaanstraat gaan om het graf van zijn ouders te bezoeken. Harry gaat zijn Verschijnselbrevet halen. We zullen veel informatie krijgen over Lily en James. We krijgen ook veel informatie over Perkamentus, waarschijnlijk van zijn broer. Er komt een nieuwe leraar Verweer Tegen de Zwarte Kunsten. Dit laat ons waarschijnlijk gelijk weten dat Zweinstein volgend jaar open zal blijven. Harry zal uitvinden wie RAZ is. Harry gaat proberen om de Gruzielementen en Voldemort te vernietigen. We leren een leuke manier van communicatie tussen tovenaars. Er zullen meer doden vallen. Harry zal een nieuw huisdier krijgen (waarschijnlijk Felix). We komen te weten waarom Sirius Zwarts, Sneep naar de Beukwilg toe lokte. We komen meneer Wemels auto tegen. Wormstaart zal zijn schuld bij Harry inlossen. Geruchten We komen erachter dat Sneep verliefd was op Lily. Het feit dat de toverstaf van Lily goed was voor Bezweringen wordt nog belangrijk. We komen erachter wat er met de motorfiets van Sirius is gebeurd. We krijgen te horen wat Dirk zag toen hij werd aangevallen door de Dementors. We leren de broer van Perkamentus kennen. De Orde van de Feniks zal erg belangrijk worden in dit boek. We zullen veel te weten komen over Sirius. We komen te weten wat de ware reden is dat Perkamentus, Sneep vertrouwd. We komen te weten waarom sommige mensen geesten worden en anderen niet. Als Voldemort wordt verslagen wordt hij een geest. Felix wordt het nieuwe huisdier van Harry. Bron Dreuzels.com Daan Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik denk dat sneep juist dood gaat hij is toch enn slechterik. Reageren
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik denk niet dat Harry dood gaat. Het word wel een (happy) end denk ik. Maar ik denk dat er wel iemand van zijn goede vrienden dood gaat (Ron, Hermelien, Ginny, Hagrid) Ik heb op een site een paar Feitjes en Geruchten gevonden. Feiten Het laatste woord uit dit hoofdstuk is tot nu toe 'litteken' dit kan nog veranderd worden. Harry wordt zeventien in dit boek en mag buiten school toveren. Harry zal Dirk terugpakken. Petunia zal een groot geheim onthullen. We krijgen te weten wat Perkamentus allemaal aan Petunia heeft geschreven. Harry zal, nadat hij bij de Duffelingen is geweest, naar het Nest gaan om het huwelijk van Bill en Fleur mee te maken. Harry zal naar de Halvemaanstraat gaan om het graf van zijn ouders te bezoeken. Harry gaat zijn Verschijnselbrevet halen. We zullen veel informatie krijgen over Lily en James. We krijgen ook veel informatie over Perkamentus, waarschijnlijk van zijn broer. Er komt een nieuwe leraar Verweer Tegen de Zwarte Kunsten. Dit laat ons waarschijnlijk gelijk weten dat Zweinstein volgend jaar open zal blijven. Harry zal uitvinden wie RAZ is. Harry gaat proberen om de Gruzielementen en Voldemort te vernietigen. We leren een leuke manier van communicatie tussen tovenaars. Er zullen meer doden vallen. Harry zal een nieuw huisdier krijgen (waarschijnlijk Felix). We komen te weten waarom Sirius Zwarts, Sneep naar de Beukwilg toe lokte. We komen meneer Wemels auto tegen. Wormstaart zal zijn schuld bij Harry inlossen. Geruchten We komen erachter dat Sneep verliefd was op Lily. Het feit dat de toverstaf van Lily goed was voor Bezweringen wordt nog belangrijk. We komen erachter wat er met de motorfiets van Sirius is gebeurd. We krijgen te horen wat Dirk zag toen hij werd aangevallen door de Dementors. We leren de broer van Perkamentus kennen. De Orde van de Feniks zal erg belangrijk worden in dit boek. We zullen veel te weten komen over Sirius. We komen te weten wat de ware reden is dat Perkamentus, Sneep vertrouwd. We komen te weten waarom sommige mensen geesten worden en anderen niet. Als Voldemort wordt verslagen wordt hij een geest. Felix wordt het nieuwe huisdier van Harry. Bron Dreuzels.com Daan Goeie informatie! Die feiten zijn zeker? Reageren
Daan007 Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Ze zijn niet 100% zeker maar, je kunt aanmenen dat ze kloppen. De site gaf wel aan dat ze geen garantie gaven op de zekerhied van de feiten. Ik heb nog een paar feitjes en geruchten gevonden ! Feiten We komen meer te weten over Harry’s familie. Waaronder ook zijn grootouders die volgens Rowling geen grote rol zullen hebben. We zullen Viktor Kruml weer terug zien Rowling geeft aan dat ze niet kan vertellen welke vorm de Boeman en welke vorm de Patronus van Sneep aanneemt omdat dit te veel zou vertellen. We zullen nog ontdekken wat Sneeps grootste nachtmerrie is en het zal een hele belangrijke rol spelen. Er is nog veel te leren over Harry’s litteken. Het beroep van de ouders van Harry is een belangrijk deel van het plot. In boek 7 ontdekken we waarom Sirius dood ‘moest’. Geruchten R.A.Z. is Regulus Zwarts (in het Engels is R.A.B. Regulus Black) Harry's litteken verdwijnt als Voldemort is verslagen. Ron en Hermelien worden een stelletje Samenwerking tussen Harry en Draco is nog steeds niet uitgesloten, Misschien beschikt tante Petunia over magische krachten. ‘Tante Petunia is géén Snul omdat ze een dochter is van Dreuzelouders maar...’ en hier stopt Rowling haar zin. We zullen misschien meer te weten komen over Petunia dan we verwachten. We komen meer te weten over Foppe en de andere spoken. Hermelien wordt hoofdmonitor (wie anders?) Bron: www.harrypotterfreakz.com Dat waren ze. Als ik er meer vind zou ik ze posten. Daan Bewerkt: 20 augustus 2006 door Daan007 Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Die school is gesloten, het zal voldemort wel zijn die dood gaat Reageren
Radio Es. Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 meer feiten, vers van de pers!!: Enjoy it! voor nog meer feiten elke dag: Officiële site J.K. Rowling kies een land en klik dan op ''Rumours'' Reageren
Wrieh Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 nog een feit lupos en fleur gaan trouwen in het laaste deel heb ik gehoor dvan een vriendik ebn nu nog bezi met deel 6(nog 30 bladzijde ofzo)en perkamentus is net dood en het blijktd at eht gruzelemt dat perkamentus heetf verzwajkt nep si en dat het gete gruzelement al vernietigd is perkamentus is dus door niks doodgegaan Reageren
Daan007 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Fleur en Lupos ?? Nee hoor het is Bill en Fleur, en Lupos met Tops. Daan Reageren
Wrieh Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 oeps foutje dus bdankt dat je het zegt ik hebn nu deel 6 uit erg mooi boek sneep komt de kamer binnen lopen severus word er feluistewrd harry zeg voor het eerst deze avond iets perkamentus smeekt serverus alsjeblieft sneep pakt zijn staf evada kedavra Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.