RobertSA Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Ja echt een rotstukje. Heel erg voor de tovergemeenschap dat Perkamentus dood is. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 ik denk dat het zo gaat: Ron, Harry en Hermelien zoeken de resterende gruzelementen van Voldemort en onderweg komen ze Sneep tegen, die vermoorden ze, dan vinden ze als laatste Voldemort en in een groot gevecht gaan Anderling en Ron dood, Voldemort wordt vermoord door Harry en alles komt tot een goed einde behalve voor Harry die 2 weken later aan aids doodging. Ik denk dat het zo gaat dat harry toch doodgaat en dat het TOCH een goed einde is. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 ANderling gaat warschijnlijk wel dood mar Ron niet. En harry aan Aids dat lijkt me belachelijk. Reageren
Backsmash Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 ik denk dat er gewoon veel eraan gaan behalve ron hermelien en harry. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.