Planlos Ultra Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb weer een nieuw filmpje gevonden van call of duty 3. Klik En hier nog wat info Call of Duty is terug met het derde deel dat eind 2006 moet verschijnen. Dit maal mag je in de Tweede Wereldoorlog opdraven om de Fransen te bevrijden van de Duitsers. De game speelt zich geheel af in Noord-Frankrijk, nadat de geallieerden Operatie Overlord (D-Day) succesvol hebben voltooid. Als soldaat van de Amerikanen, Britten, Canadezen en Polen beleef je vanuit vier perspectieven hoe Frankrijk wordt bevrijdt. Je speelt onder andere de operatie Cobra. Call of Duty staat bekend om zijn intense sfeer en dat zal in dit derde deel dan ook niet anders zijn. Vooral de next-gen-versies zullen dankzij mooiere graphics nog meer belevenis kennen. Nieuw in de gameplay zijn de zogenaamde Close Combat-momenten, waarin je door bepaalde knoppencombinaties in te drukken via hand-to-hand-combat afrekent met de vijand. Ook maakt Call of Duty 3 gebruik van Depth of Field en zijn de explosies en animaties van een nog hoger niveau. Bron: Inside Gamer Bewerkt: 18 augustus 2006 door Planlos Ultra Reageren
Blastov Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Wreed filmpje, echt zo tergend mooi. Persoonlijk verlang ik meer naar CoD 4 aangezien ik toch geen ps3 of 260 koop. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Call of duty 4 zou waarschijnlijk iik weer op de ps3 en 360 zijn dus daar hoef je ook niet naar verlangen. http://www.insidegamer.nl/playstation3/callofduty3/videos/ daar staan meerdere filmpjes Bewerkt: 19 augustus 2006 door Planlos Ultra Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.