Planlos Ultra Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Er is een nieuwe vecht game in tocht hier weer een filmpje. http://www.insidegamer.nl/playstation2/yakuza/videos/765 Reageren
erterer0 Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ziet er mooi uit! Mooie graffics zeker! Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 vergeten te zeggen maar voor degenen die hem erg leuk vind en een ps2 hebben hij komt namelijk voor de ps2 uit. Reageren
Warrior Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Maar ik snap het niet. In Spanje zag ik in de winkel dit spel en Fifa 2007 en PES 6 al liggen. Maar hij lijkt me wel leuk. Het is denk ik wel zo'n overdreven vecht spel. Reageren
Yohan Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Beetje vaag hoe kunnen PES6 en Fifa 07 nu al in de Spaanse winkels leggen... -- Hele neppe trailer... Paars bloed? En graphics zijn ook niet echt super, van een game die de naam Yakuza heeft verwacht ik veeeel meer... Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Er is weer een nieuwe maar deze is ook niet echt speciaal vind ik zelf. http://www.insidegamer.nl/playstation2/yakuza/videos/787 Reageren
Goliat Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Beetje vaag hoe kunnen PES6 en Fifa 07 nu al in de Spaanse winkels leggen... Dat kan ook niet.. pure onzin dus, PES 6 is uitgesteld tot 'Herfst 2006' daarmee zou je kunnen stellen dat de game zelf niet eens helemaal af is. Hele neppe trailer...Paars bloed? Er zit een paarse hue overheen, de filmkleur is dus paar waardoor je het bloed als paars ziet, niets mis mee dus. Ziet er goed uit trouwens, de trailer... Reageren
VforV Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Ik vind het er wel een leuk spel uitzien. Zo'n goed oud Japanse vechtgame, ondanks dat de graphics niet zo sterk zijn. Ze lijken wat op die van Prince of Persia: The Sands of Time en andere mooie 3D games die er nog zo 'begintijdperk 3D' uitzien. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Ik vind het niet echt prins of percia lijken dat is heel wat anders. Reageren
VforV Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Ik vind het niet echt prins of percia lijken dat is heel wat anders. Ik heb het over de graphics. Iedereen heeft zo'n gladde computerhuid. Reageren
Warrior Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Beetje vaag hoe kunnen PES6 en Fifa 07 nu al in de Spaanse winkels leggen... Dat kan ook niet.. pure onzin dus, PES 6 is uitgesteld tot 'Herfst 2006' daarmee zou je kunnen stellen dat de game zelf niet eens helemaal af is. quote] maar er stond ook gereseveerd op dus misschien waren het alleen de hoesjes. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Ik heb een blad gelezen genaamd OPM( Official Playstation Magazine ) en die gaf een 7,3. De game had veel minpunten zoals slechte verhaallijn, weinig free roam gebied, en je wordt veel lastig gevallen door mensen op straat waarmee je MOET vechten. De verhaallijn komt heel sloom tevoorschijn en de japanse namen zijn moeilijk te onthouden.(dit is niet mijn mening maar van de OPM, wil je het weten, check OPM of internet, dit is ook geen reclame ) Reageren
gammie_ Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 (bewerkt) Ik heb een blad gelezen genaamd OPM( Official Playstation Magazine ) en die gaf een 7,3. De game had veel minpunten zoals slechte verhaallijn, weinig free roam gebied, en je wordt veel lastig gevallen door mensen op straat waarmee je MOET vechten. De verhaallijn komt heel sloom tevoorschijn en de japanse namen zijn moeilijk te onthouden.(dit is niet mijn mening maar van de OPM, wil je het weten, check OPM of internet, dit is ook geen reclame ) Ik heb dit ook gelezen. Al ziet de Trailer er grafich wel goed uit... toch door deze minpunten koop ik hem waarschijnlijk niet ik vind vooral dat ' Moeten vechten als je lastig gevallen word' erg iritant ik ben meer voor wat vrijheid en niet overal aan vast moeten zitten Bewerkt: 16 september 2006 door gammie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.