The General Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Beste, Ik was even aan het zoeken voor een nieuwe skin voor mijn 1.3.1 F. Ik vond op Invisionize.com de Pop Orange Alleen nu is het probleem dat de skin op Invisionize.com oud is en nog vool bugs enz zit. Wie weet waar ik de laatste release van deze skin vandaan kan toveren? Alvast Bedankt Reageren
Kraay Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) http://www.orangepopdesign.com/forums/index.php?showtopic=55 Officele site/forum is dat Bewerkt: 18 augustus 2006 door Kraay Reageren
The General Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ja inderdaad Maar er staat geen link voor de download Alleen eentje van Invisonize.com Ik zie dat ze een eigen Download Database hebben maar die is leeg Reageren
Kraay Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Uhm.. Dan zal die skin toch de nieuwste versie zijn. Zeker dat nix fout is gegaan bij het uploaden en dat ie daarom wat bugs bezit? Bewerkt: 18 augustus 2006 door Kraay Reageren
Joriz Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ga ik het toch nogmaals zeggen. IPB 1.3 is te onveilig om te gebruiken. Koop een licentie van versie 2.1 of gebruik een gratis systeem zoals PhpBB, YaBB of SMF. Reageren
Wesley Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Juist, Joriz heeft daarmee groot gelijk. Ik heb gehoord als ze je IPB 1.3 hacken. Dan kunnen ze achter jou'n password komen. Daarom ook zo onveilig! Ga uit van Joriz zijn tip. En maak gebruik van IPB 2.1.x of phpBB! Reageren
Grove St. Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik heb zelf ook net voor men Wolfenstein Clan KoÐ ( KoD, Killers of Darkness ) een phpbb forum aangemaakt, en er zijn een paar upload bugs maar die worden verholpen nog. Zelf zou ik voor IPB kiezen, maar jammer genoeg moet je 160(?) euro, weet niet meer precies ervoor dokken en tjah niet iedereen wilt dat. Maargoed, PhPbb werkt goed hoor... Reageren
The General Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Ga ik het toch nogmaals zeggen. IPB 1.3 is te onveilig om te gebruiken. Koop een licentie van versie 2.1 of gebruik een gratis systeem zoals PhpBB, YaBB of SMF. Uhh Joriz, met alle respect, maareh er hebben al verschillende mensen mijn forum proberen te hacken zonder enig resultaat Als je veel lekken dicht en eens goed zoekt met Google kun je je IPB 1.3.1 F wel AARDIG beveiligen hoor... GtaF heeft ook een hele tijd 1.3.1 of 1.2 weet ik wat gehad en die was ook niet zomaar gedownload maar ook beveiligt. Bewerkt: 25 augustus 2006 door General Sj Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.