Jump to content

100%

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb 100% gehaald, en ik wil graag het vliegdekschip in. Maar als ik daar in de buurt kom krijg ik 5 sterren politie. Hoe kun je er toch in komen zonder dat dat het is?? Want ik wou dit namelijk weten: Dat als je 100% hebt, en je cheat, gaat er dan geen 0,1% af???

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Donwell

9

• schaff jr.

8

• megamaggot

6

• Vercetty

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

zolang je niet opslaat na het gebruik van cheats blijf je op 100% staan en er kunnen geen procenten af volgends mij, eens 100% altijd 100% :)

en in het vliegdekschip is niet veel te beleven, er staat alleen een hydra op het dek, meer niet

Bewerkt: door Vercetty
Geplaatst:

je kan er volgens mij geen 0,1% af krijgen.

en je kan de 'nooit politie achter je aan cheat' gebruiken (weet niet zeker of het daar werkt...)

Geplaatst:
Ik heb 100% gehaald, en ik wil graag het vliegdekschip in. Maar als ik daar in de buurt kom krijg ik 5 sterren politie. Hoe kun je er toch in komen zonder dat dat het is?? Want ik wou dit namelijk weten: Dat als je 100% hebt, en je cheat, gaat er dan geen 0,1% af???

Je kan gewoon cheaten in Sa. Alleen de Riot cheat kan eventuele schade aanrichten voor je savegame of je spel. De gewone cheats zoals de cheats voor wapens, gezondheid etc. kun je gewoon gebruiken, en je kunt er gewoon 100% mee halen.

Maar je kan sowieso niet op dat vliegdekschip komen, je krijgt altijd een paar wanted sterren, ook als je er bijvoorbeeld overheen vliegt. Je kan de cheat AEZAKMI gebruiken, je krijgt daarbij geen politie achter je aan.

Ja dat kan wel, je kan er wel voor zorgen dat je nooit politie achter je aan krijgt,

op welke console speel je Gta Sa dan, want er zijn genoeg cheats hiervoor.En 0,1%

eraf kan natuurlijk nooit, wat je hebt behaalt blijft net zoals in het echt in jou bezit.

Bewerkt: door ~Mario~

Ok, is er ook nog een andere manier om er in te komen zonder te cheaten?

@~Mario~ hierboven: Ik heb GTA SA gewoon op PC.

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

je kunt er sowieso op komen, maar door de chaos van de politie ben je er niet langer dan 20 seconden denk ik...

je kan ook bij de johnson house de rhino pakken en daarmee de basis oprijden, je kan zo niet op het schip maar verden kan je wel op het terrein komen zonder uitgemoord te worden,

anders geef ik je zonder code's weinig kans...

Bewerkt: door Vercetty

Erin komen kan niet meer, dat kan alleen tijdens een bepaalde missie ben even de naam er van kwijt :?

Erop komen kan je er natuurlijk altijd het makkelijkte kan je denk ik gewoon met een auto naar die

Easter Bassin rijden vol gas! en dan zo dicht mogelijk bij die boot stoppen uitstappen, en dan zo snel mogelijk

rennent naar die boot via een trapje naar boven en je bent erop, ik zou geen helicopter of ander luchtvoertuig

gebruiken om erop te komen, want dan heb je al snel kans dat je uit de lucht wordt geschoten.

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

maar je moet dan wel de ' nooit politie achter je aan cheat' gebruiken anders blijf je code's voor health en armor in toetsen ;)

Geplaatst:

Gewoon cheaten dus, simpele oplossing eigenlijk, dat ik hier zelf niet op gekomen ben :clown: .

Bedankt voor alle hulp!!

@~Mario~: Die missie heet Vertical Bird :)

Geplaatst:

Erin komen kan altijd. Met of zonder politie achter je aan. Als je land op het dek, is er een deur in de brug van het schip. Als je daar naar binnen gaat, ben je in het schip. Je kunt alleen via die deur binnen. Binnenzwemmen langs de achterkant gaat niet meer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...