~Mario~ Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Ja dat is waar ik onthoud al die missies niet meer, als je me er aan herinnert dan weet ik weer pas wat voor een soort missie het eigenlijk is. Maar Donwell je kon het natuurlijk ook altijd nog op mijn manier doen, scheelt je weer punten voor in je rang status in het menu. Bewerkt: 18 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
schaff jr. Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 maar red je het uberhaubt naar de boot dan? Reageren
Donwell Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Weet je wat, ik ga morgen het schip in en ik zal eens kijken hoe lang ik het er volhoud, ik ga denk ik ook maar eens langs Toreno, misschien heeft hij Phil op bezoek gehad uit Vice City Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Erin komen kan niet meer, dat kan alleen tijdens een bepaalde missie ben even de naam er van kwijt Erop komen kan je er natuurlijk altijd het makkelijkte kan je denk ik gewoon met een auto naar die Easter Bassin rijden vol gas! en dan zo dicht mogelijk bij die boot stoppen uitstappen, en dan zo snel mogelijk rennent naar die boot via een trapje naar boven en je bent erop, ik zou geen helicopter of ander luchtvoertuig gebruiken om erop te komen, want dan heb je al snel kans dat je uit de lucht wordt geschoten. Je kan er voor en na die missie wel inkomen, op de kade staat een trap die rechstreeks naar binnen gaat, en volgens mij kan je ook op het platform landen of klimmen waar je die Hydra jatte en daar naar binnen ik heb het zelf getest, het kan echt Op de boot komen is makkelijk als je doorrent, er overleven is lastiger. Als je goed kan schieten en je hebt vol armor + vol health van de Paramedic missie dan moet je het er zeker anderhalve minuut uit kunnen houden. Het jammere is alleen dat er niks bijzonders op die boot is. Bewerkt: 18 augustus 2006 door Lance Dance Reageren
schaff jr. Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 wel raar dan dat er verder niks leuks te vinden is voor zo'n beveiligde plek. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ja er staan Hydra's met raketten, die zijn natuurlijk gevaarlijk dus die worden bewaakt Reageren
schaff jr. Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 ja, maar ik bedoel wapens of iets anders grappigs ofzo.iets wat je niet mag zien of hebben. Reageren
megamaggot Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Nee,op deze boot liggen geen wapens of dergelijke.Ik dacht dat er wel gasgranaten liggen,maar daar ben ik niet zeker van.Als ze er toch liggen kan je ze beter gaan halen in los santos,daar liggen ze voor een gebouw. Ik wens je nog veel succes de boot binnen te raken!Als je echt BINNEN in de boot zit moet je het wel een tijdje kunnen volhouden,hier kunnen namelijk geen helikopters en dergelijke komen.Als je OP het schip staat,dan zul je het niet lang volhouden vrees ik. greetz,MM Reageren
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ok, ik ga er mee beginnen, ik zal er ook screens van maken... Ik probeer met een boot binnen te dringen (als je 100% hebt is de achterdeur open) en dan naar boven te vluchten, eenmaal daar pak ik de Hydra en smeer m, dit zal wel langer dan een 1 1/2 min. duren aangezien ik allemaal agenten moet neerpaffen. Ik heb ook oneindig kogels bij 100%, dus dat komt wel goed. Ik post zo screens. Reageren
megamaggot Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Nogmaals veel succes Donwell! Je zei wel in je post dat als je 100% hebt de deur langs achter open is,de deur is al open nadat je de missie vertical bird. Ik heb nog wel een tip voor je,blaas het luchtafweergeschut op met een granaat of satchel charges.Anders als je in hovermode bent wordt je al meteen neergeknalt. greetz,MM Reageren
Maarten!! Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ok, ik ga er mee beginnen, ik zal er ook screens van maken... Ik probeer met een boot binnen te dringen (als je 100% hebt is de achterdeur open) en dan naar boven te vluchten, eenmaal daar pak ik de Hydra en smeer m, dit zal wel langer dan een 1 1/2 min. duren aangezien ik allemaal agenten moet neerpaffen. Ik heb ook oneindig kogels bij 100%, dus dat komt wel goed. Ik post zo screens. sorry als ik het vraag maar waarom ga je screens posten van de boot en een paar post hierboven waarom is het moeilijk zonder cheatten om op het vliegdekschip te overleven ik hou het makkelijk 10 minuten vol op de xbox 360 dan Reageren
megamaggot Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ok, ik ga er mee beginnen, ik zal er ook screens van maken... Ik probeer met een boot binnen te dringen (als je 100% hebt is de achterdeur open) en dan naar boven te vluchten, eenmaal daar pak ik de Hydra en smeer m, dit zal wel langer dan een 1 1/2 min. duren aangezien ik allemaal agenten moet neerpaffen. Ik heb ook oneindig kogels bij 100%, dus dat komt wel goed. Ik post zo screens. sorry als ik het vraag maar waarom ga je screens posten van de boot en een paar post hierboven waarom is het moeilijk zonder cheatten om op het vliegdekschip te overleven ik hou het makkelijk 10 minuten vol op de xbox 360 dan Hij wil toch de hydra stelen,dan moet je wel wat skill heben hoor,als die politiehelikopters komen,dan ben je in een paar schoten dood.Maar nou heb ik even een vraag:komen er dan eigelijk wel heli's en hydra's?dan worden ze toch uit de lucht geschoten? greetz,MM Reageren
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Er komt als het goed is wel een police Maverick achter me aan, maar die houdt me niet bij . Er is alleen 1 probleem: de achterklep staat op het moment niet open. Ik ga dus gewoon via de trap erin. @Megamaggot: Bedankt!! Bewerkt: 19 augustus 2006 door Donwell Reageren
megamaggot Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Er komt als het goed is wel een police Maverick achter me aan, maar die houdt me niet bij .Er is alleen 1 probleem: de achterklep staat op het moment niet open. Ik ga dus gewoon via de trap erin. @Megamaggot: Bedankt!! graag gedaan hoor Donwell,een tijdje geleden wou ik hem ook stelen,maar toen ontplofte hij altijd. toen kwam ik erachter dat er SAM raketten staan.Je kan ook een bazooka meenemen,zo kan je de SAM-satelieten ook laten ontploffen,en zo moet je niet helemaal naar de SAM-sattelieten lopen. Toen ik hem wou stelen deed ik het zo:ik vloog met een vliegtuig(ik deed het met een rustler) naar de boot toe,ik naderde de boot langs achter met mijn vliegtuig en als er nog net geen wanted level verscheen sprong ik eruit,ik maakte mijn parachute open lande op het plateau achter de "achterdeur".toen sprinte !ik naar boven naar de SAM-sattelieten en liet ze ontploffen,toen schoot ik even wat poppetjes neer(poppetjes=agenten)en een police maverick.toen sprong ik in de hydra en vloog ermee weg. uiteindelijk ontplofte mijn hydra omdat ik tegen een gebouw was aangevlogen in los santos . greetz,MM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.