Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Nou ja, het is me gelukt eraf te komen zonder dood te gaan, maar mijn Hydra is 'gewond geraakt' en ik kon hem niet meer (goed) besturen, ben in het water gepleurd. Hier de screens, ik post zo mijn taktiek ook eventjes. Allereerst even bij Toreno langs geweest, hij had weer wat!! Hier was ik al een poosje in het schip... Uiteindelijk toch nog neergeschoten... Mijn Taktiek: Aangezien de achterdeur niet open was moest ik er via de zijkant in, maar dat lukt niet zomaar. Allereerst ben ik bij de Import/Export kraan geweest en heb een Rancher geïmporteerd. Hiermee ben ik naar de zijkant van de boot gereden, hem op de rand gezet, alle mannetjes neergeknald en ik ben er op geklommen. Ik heb mijn minigun gepakt en heb me eerst schuilgehouden, om vervolgens iedereen neer te knallen. Uiteindelijk ben ik naar de trappen gegaan en heb ook daar iedereen neergeknald. Uiteindelijk boven ben ik vergeten de S.A.M. raketten uit te schakelen met mijn minigun, ik had het te druk met agenten afranselen. De Hydra gepakt, op gestegen (een klein stukje) en toen de stuwraketten naar achter gedaan. Alleen was mijn hoogte fataal, ik werd neergeschoten door een S.A.M. raket en ik kon het niet meer houden. Uiteindelijk viel ik in het water... Het is dus wél mogelijk, maar je moet een goede taktiek uitwerken, anders wil het echt niet. Veel succes voor degenen die het ook willen proberen.... Oh ja, er komen ook nog Hydra's achter je aan, pas op! Donwell Bewerkt: 19 augustus 2006 door Donwell Reageren
megamaggot Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 ik zal het vanmiddag ook maar eens gaan proberen,lijkt me wel leuk zoeen dogfight:D greetz,MM Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 waarom doe je al die moeite om een Hydra te jatten, met 100% spawnt er 1 in Grove Street Reageren
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 waarom doe je al die moeite om een Hydra te jatten, met 100% spawnt er 1 in Grove Street Weet ik Maar het gaat om de uitdaging, ten eerste heb je meteen 5 sterren achter je aan, je komt op het nieuws , je hebt een Police Maverick achter je aan, een Hydra en dan heb ik het nog niet eens over de FBI. Reageren
HerrieM Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 waarom doe je al die moeite om een Hydra te jatten, met 100% spawnt er 1 in Grove Street En na de missie Vertical Bird staat er ook een op Verdant Meadows. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 waarom doe je al die moeite om een Hydra te jatten, met 100% spawnt er 1 in Grove Street En na de missie Vertical Bird staat er ook een op Verdant Meadows. Ja maar die staat in zo'n klote hangar en da's shit met de Hydra want die stijgt verticaal op Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) waarom doe je al die moeite om een Hydra te jatten, met 100% spawnt er 1 in Grove Street En na de missie Vertical Bird staat er ook een op Verdant Meadows. Ja maar die staat in zo'n klote hangar en da's shit met de Hydra want die stijgt verticaal op Je kunt hem eruit rijden met de Stuw Raketten naar achteren te zetten. Dan kun je kiezen of je Verticaal op-stijgt of dat je zoals "normale" vliegtuigen de lucht in gaat. Bewerkt: 19 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Dan moet je niet moeilijk doen, stuwraketten naar achteren en je kunt er als een vliegtuig uit. Reageren
megamaggot Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 pff..,heb het ook gedaan. Zoeen hydra stelen gaat niet zomaar,eerst ging ik met een boot langs de achterkant,ko: ik eraan merk ik dat hij dicht is .Liet ik me maar verdrinken en begon opnieuw.kaapte een vliegtuig en vloog richtin easter basin,laat me uit men vliegtuig vallen om even later veilig op het schip te kunnen landen.Komen er 2 police mavericks achter me aan en ik had geen bazooka meer(eerst liet ik me verdrinken,kom je in ziekenhuis=wapens weg),sta ik daar mooi met men vuisten.spring ik maar gelijk in de hydra en ik deed meteen de stuwraketten naar voor.Liet me af de boot vallen met de hydra zodat ik genoeg snelheid had om recht te komen.Daarna een heel dogfight waarbij ik uiteindelijk neerstort midden in de zee.komen er bootjes aan en ben ik dood. greetz,MM @lance dance en herrieM:als je die hydra neemt in grove street of verdant meadows is er niks leuks aan.moet je eerst nog eens moeite doen om een wanted level te krijgen en dan is er nix aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.