Talietje Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 waar vind je de 4de jim? (aanduiden op een kaart a.u.b.) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Gym leader: Flannery. Heeft als pokemon 2 Slugma’s level 26, en een Torkoal level 28. Je hebt dus veel aan waterpokemon, want dit zijn vuurpokémon. Volgens mij is dit de gym waar je een soort doolhof vind. Je moet ergens op gaan staan en dan wordt je geteleporteerd. Even zoeken, maar het is niet al te moeilijk als ik het me goed herinner. Het is moeilijker om in deze stad te komen. Je moet eerst team Magma verslaan. Zoek naar een stoeltjeslift en stap in. Boven aangekomen sta je op een vulkaan en moet je de weg volgen. Zie het kaartje waar het precies is. Bewerkt: 18 augustus 2006 door Dutchy3010 Reageren
Talietje Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 maar als ik naar daar wil gaan staan er op de weg stenen en hoe kan je die wegkrijgen? Reageren
Svenie Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Je moet eerst TM06 (Rock Smash) in je bezit hebben. Lees op deze pagina het tekstje van Mauville City om te weten te komen hoe je deze TM kan bemachtigen. Veel succes. Bewerkt: 18 augustus 2006 door Svenie Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Als je iets naar links gaat zit daar een grot waar je eerst doorheen moet. Reageren
Maarten!! Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Je moet eerst TM06 (Rock Smash) in je bezit hebben. Lees op deze pagina het tekstje van Mauville City om te weten te komen hoe je deze TM kan bemachtigen. Veel succes. het is hidden machine(hm)en geen technical machine Als je iets naar links gaat zit daar een grot waar je eerst doorheen moet. dat is de enige weg die je langs kan dus gewoon lekker de weg volgen tot fallarbor town en daar verdergaan naar rustboro city dan via rusturf tunnel naar verdanturf waar wally woont dan weer naar mauville dan weer omhoog en als op de berg bent voor de fierry path moet daar ergens een kabelbaan zijn waar eerst team magma grunts voor zaten nu niet meer ga dan omhoog en dan zie magma en aqua vechten dan mag je lekker de magma leader verslaan als je die hebt verslagen kun je niet met de kabelbaan maar met het pad naar beneden en voila je bent bij de fire gym Reageren
Talietje Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 ik wil graag deze pokémon ik ga naar mijn pokédex en zoek deze pokémon druk op area en ik ga naar een plaats waar je die kan vinden hier ben ik: ik pak mijn vislein en zit wat te vissen , maar dat zijn altijd dezelfde pokémons die ik vind nooit de pokémon dat ik wil. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Het ligt er ook aan welke lijn je hebt (rod) als je een super rod hebt kan je meer vangen of je moet surf gebruiken dan kan je Sharpedo (de pokemon) ook vinden. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Je moet voor Sharpedo de beste rod hebben(Super rod volgens mij) Of je vangt een Caravanha, laat yhem dan evolueren. Bewerkt: 19 augustus 2006 door gta ripper Reageren
Talietje Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 waar kan je die dan krijgen? want ik denk dat ik maaar een gewone lijn heb Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Mossdeep City. Dan moet net iets verder zijn.. Reageren
Talietje Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) wat? kan je een paar zinnetje's meer uitleg geven? edit: is Caravanha misschien makkelijker te vinden dan Sharpedo? Bewerkt: 19 augustus 2006 door tallex Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Als je in Lilyvoice city bent kan je verder varen naar mossdeep city daar vind je ook een caravanna maar ik denk dat je nog even moet wachten voor je daar komt. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 edit: is Caravanha misschien makkelijker te vinden dan Sharpedo? Als het goed is wel, maar dat weetr ik niet zeker. Reageren
Talietje Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 kan je Caravanha dan ook op land vinden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.