Jump to content

Pokémon Shapphire

Recommended Posts

• Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Talietje

24

• Planlos Ultra

7

• Maarten!!

5

• Svenie

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Gym leader: Flannery. Heeft als pokemon 2 Slugma’s level 26, en een Torkoal level 28. Je hebt dus veel aan waterpokemon, want dit zijn vuurpokémon. Volgens mij is dit de gym waar je een soort doolhof vind. Je moet ergens op gaan staan en dan wordt je geteleporteerd. Even zoeken, maar het is niet al te moeilijk als ik het me goed herinner. Het is moeilijker om in deze stad te komen. Je moet eerst team Magma verslaan. Zoek naar een stoeltjeslift en stap in. Boven aangekomen sta je op een vulkaan en moet je de weg volgen. Zie het kaartje waar het precies is.

post-33831-1155926008.png

Bewerkt: door Dutchy3010

Je moet eerst TM06 (Rock Smash) in je bezit hebben. :) Lees op deze pagina het tekstje van Mauville City om te weten te komen hoe je deze TM kan bemachtigen. ;)

Veel succes. :cya:

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:
Je moet eerst TM06 (Rock Smash) in je bezit hebben. :) Lees op deze pagina het tekstje van Mauville City om te weten te komen hoe je deze TM kan bemachtigen. ;)

Veel succes. :cya:

het is hidden machine(hm)en geen technical machine

Als je iets naar links gaat zit daar een grot waar je eerst doorheen moet.

dat is de enige weg die je langs kan

dus gewoon lekker de weg volgen tot fallarbor town en daar verdergaan naar rustboro city dan via rusturf tunnel naar verdanturf waar wally woont dan weer naar mauville dan weer omhoog en als op de berg bent voor de fierry path moet daar ergens een kabelbaan zijn waar eerst team magma grunts voor zaten nu niet meer ga dan omhoog en dan zie magma en aqua vechten dan mag je lekker de magma leader verslaan als je die hebt verslagen kun je niet met de kabelbaan maar met het pad naar beneden en voila je bent bij de fire gym

Geplaatst:

ik wil graag deze pokémon

sharpedo.jpg

ik ga naar mijn pokédex en zoek deze pokémon druk op area en ik ga naar een plaats waar je die kan vinden

hier ben ik:

kaartbr5.png

ik pak mijn vislein en zit wat te vissen , maar dat zijn altijd dezelfde pokémons die ik vind nooit de pokémon dat ik wil.

Geplaatst:

Het ligt er ook aan welke lijn je hebt (rod) als je een super rod hebt kan je meer vangen of je moet surf gebruiken dan kan je Sharpedo (de pokemon) ook vinden.

Je moet voor Sharpedo de beste rod hebben(Super rod volgens mij)

Of je vangt een Caravanha, laat yhem dan evolueren.

Bewerkt: door gta ripper

wat? kan je een paar zinnetje's meer uitleg geven?

edit: is Caravanha misschien makkelijker te vinden dan Sharpedo?

Bewerkt: door tallex
Geplaatst:

Als je in Lilyvoice city bent kan je verder varen naar mossdeep city daar vind je ook een caravanna maar ik denk dat je nog even moet wachten voor je daar komt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...