Jump to content

Pokémon Shapphire

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, die kun je niet op het land vangen, alleen in het water.

En als je Super Rod gebruikt, krijg je toch altijd Gyarados? :?

• Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Talietje

24

• Planlos Ultra

7

• Maarten!!

5

• Svenie

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik heb ooit eens een kamp gehad op dat spel, maar ik ben opnieuw begonnen en hoe maak je ook alweer een kamp? ik weet wel in welke bomen dat gaat maar..

Geplaatst:

Ik heb het spel op een emu (toevallig net nog even gespeelt) Maar ik ga er niet echt diep in (Zo hou ik bijv. de hele tijd spatie in om de game 2000% sneller te laten gaan :puh:) Ik heb dus ook maar de Pokémons van lvl 17 :cab:

Geplaatst:
ik heb ooit eens een kamp gehad op dat spel, maar ik ben opnieuw begonnen en hoe maak je ook alweer een kamp? ik weet wel in welke bomen dat gaat maar..

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????,

Geplaatst:

Je kunt alleen een Secret Base maken als je een Pokémon met de aanval Secret Power bij je hebt. Je moet voor een plek gaan staan waar je je Secret Base kunt maken:

secret1.jpg

Dan druk je op A, er zal een liaan naar beneden komen vallen (bij de boom) of een gat verschijnen (bij de struik en het gat in de muur). Je kunt dan naar binnen gaan.

De ene Secret Base is de andere niet. Je hebt kleine en grote. Je hebt er die één grote kamer zijn en je hebt er die een lange gang zijn.

Er staat een computer in de Secret Base. Als je daarop kijkt zie je alle Secret Base items die je hebt. Je kunt ze kopen op de Slateport Markt, in Fortree City in het meest zuidoostelijke huisje, en in de Mart in Lilycove City. Ook kun je ze krijgen van mensen en je kunt een Pretty Desk en een Pretty Chair krijgen van de glasblazer oostelijk van Fallarbor Town. En in de Pretty Petal Flower Shop ten zuiden van Rustboro City kun je planten kopen.

In sommige Bases zitten gaten in de vloer! Geen nood. Als het uitverkoop (sale) is op het dak van de Lilycove Mart (dit wordt aangekondigd op tv) kun je houten platen kopen die je eroverheen kunt leggen. Ze heten Solid Boards.

Als je een Item selecteert, kun je het in je Secret Base zetten. Let op: je kunt maximaal 16 items tegelijk in je Base zetten. En knuffels (dolls) moeten op een tafel (desk), baksteen (brick) of mat gezet worden. Je kunt geen items voor de ingang plaatsen, en ook niet rond de computer

secret3.gif

Ben je uitgekeken op je Base? Geen probleem. Kies gewoon “pack up” op de computer in je Base. Dan wordt de hele inboedel weer naar je PC teruggestuurd. En je kunt weer op een ander plaats (of op dezelfde plaats, dat is jouw keuze) weer een nieuwe Secret Base maken.

Je kunt maximaal 1 Secret Base tegelijk hebben.

Je kunt ook de Base van je vrienden bezoeken! Als je die weet te vinden tenminste. Je moet Records mixen in het Pokémon Center (de 1e verdieping). Met de link cable dus. Als je dat hebt gedaan zal de Base van je vriend(en) in jouw spel zitten. Wanneer je die Base bezoekt zal de eigenaar ervan erin zitten. Hij of zij zal met je willen vechten.

Let op: je kunt pas met je vriend vechten als je de Pokémon League hebt uitgespeeld.

Geplaatst:
hoe krijg je secret base?

gta ripper, het kon misschien ook zijn dat het zo een speciale vliegende vis zou zijn :):schater::puh:

Geplaatst:
hoe krijg je secret base?

Op route 111 staat er iemand voor een boom die je TM 43 (Secret power) geeft als je hem aanspreekt. Die TM leer je dan aan één van je pokémon en dan volg je gewoon de uitleg die General Lee al gegeven heeft.

EDIT

Misschien nog een aanvullig. Sharpedo kan je ook vangen door te vissen. Dat kan je op Routes 103, 118, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, en in Mossdeep City, Pacifidlog Town. Daar heb je wel minstens een good rod voor nodig die je op route 118 kan krijgen van een visser die daar staat.

:cab:

Geplaatst:

ik zit ook met een probleem gisteren ben ik begonnen met pokemon sapphire

ik ben nu in:

bvccll0.png

als ik me goed herinner moest je naar de rechterkant van het stadje op het water en was daar een grot maar ik word daar niet door gelaten

imvi6.png

wat moet ik doen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...