Jump to content

Pokémon Shapphire

Recommended Posts

Geplaatst:
ik zit ook met een probleem gisteren ben ik begonnen met pokemon sapphire

ik ben nu in:

plaatje

als ik me goed herinner moest je naar de rechterkant van het stadje op het water en was daar een grot maar ik word daar niet door gelaten

plaatje

wat moet ik doen?

Volgens mij moet je nu even terug naar Slateport City gaan. Er is daar een huisje waarin een soort van haven is. Daar zul je de baas van Team magma/aqua tegenkomen die de onderzeeer steelt. Daarna kan je gewoon terug gaan waar jij nu vastzit.

• Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Talietje

24

• Planlos Ultra

7

• Maarten!!

5

• Svenie

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
ik zit ook met een probleem gisteren ben ik begonnen met pokemon sapphire

ik ben nu in:

bvccll0.png

als ik me goed herinner moest je naar de rechterkant van het stadje op het water en was daar een grot maar ik word daar niet door gelaten

imvi6.png

wat moet ik doen?

Je moet eerst je Rivaal aan het grote marktgebouw gaan verslaan. ;)

Edit: Te lang geleden dat ik dit spel gespeeld heb, bekijk maar Dizzee's tip. :)

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:

grhg8.png

ik ben inmiddels aangeland in

sootopolis city maar de gym is daar dicht

ik weet nog van ongeveer 3 jaar terug dat je die grot in moest gaan en daar zon boze pokemon ziet en vangt

maar nu staat die man er voor

hoe gaat ie weg?

ps: dizzee je vorige tip werkte :klap:

Geplaatst:

kan je als je een pokémon gevangen hebt en je hebt hem nu al een tijdje kan je hem dan een andere naam geven , niet als je hem net vangt, dan kan je hem ook een naam geven maar als je hem al een tijdje hebt.

kan je als je een pokémon gevangen hebt en je hebt hem nu al een tijdje kan je hem dan een andere naam geven , niet als je hem net vangt, dan kan je hem ook een naam geven maar als je hem al een tijdje hebt.

Ja, dit kan. :) Maar je moet dan wel naar een man in een huisje gaan, die zal de naam van je Pokemon veranderen. Ik zou zeggen zoek eens alle huisjes af. :puh:

@ advancegta, dit vond ik:

Ga naar Sootopolis City. In het westelijke deel van de stad zie je 2 mensen spreken. De man zal je meenemen naar een grot die je nog niet eerder hebt gezien. Ga de grot in en probeer naar de bodem te komen. Hier zul je de legendarische Pokémon zien (die je de vorige keer ook bij de grot van team Aqua/Magma zag). De Pokémon zal op lv 45 zitten. Versla of vang de Pokémon en zoek verder in de grot naar HM07 (Waterfall). Ga nu de grot uit.

Nu ben je weer in de stad. Heel je Pokémon bij het Pokémoncenter en ga naar de Gym. Je moet een puzzel oplossen om bij de leider te komen. De leider gebruikt water Pokémon. Als je de leider hebt verslagen kun je ‘Waterfall’ ook buiten de gevechten gebruiken.

Handige links:

- Niko's Pokemon site

- Pokemon Wolken

- Serebii.net

Ja, dit kan. :) Maar je moet dan wel naar een man in een huisje gaan, die zal de naam van je Pokemon veranderen. Ik zou zeggen zoek eens alle huisjes af. :puh:

kan je het gewoon niet zeggen?

edit: ik heb geen zin om me een paar uren wat zitten bezig te houden door in die huizen te zoeken

Bewerkt: door tallex
west kan heb ik alle huiskes gehad maar het werkt niet

Ze staan in de open lucht hoor. ;) (denk ik)

@ tallex, ik weet niet meer welk huisje het is.

Geplaatst:
grhg8.png

ik ben inmiddels aangeland in

sootopolis city maar de gym is daar dicht

ik weet nog van ongeveer 3 jaar terug dat je die grot in moest gaan en daar zon boze pokemon ziet en vangt

maar nu staat die man er voor

hoe gaat ie weg?

ps: dizzee je vorige tip werkte :klap:

Dit heb ik van een site:

Als je de Gymleiders wilt verslaan kun je beter eerst de zwakste Pokémon van hen verslaan (dat is Solrock). Als je dit doet is het makkelijker de andere Pokémon te verslaan. Loop nu de Gym uit en praat met 1 van de mensen om een HM08 (Dive) te krijgen. Dive is een nieuwe move. Hiermee kun je onderwater duiken om zo andere plaatsen te bereiken. Nu kun je naar Sootopolis City gaan. Maar als je daar komt is er niks te doen. De Gym zit nog op slot.

Surf daarom eerst naar het zuiden. Duik onderwater als je een dieper gebied ziet (donkerblauwe kleur). Ga naar een grot. Je hebt een Pokémon nodig die ‘Strength’ en ‘Rock Smash’ beheerst nodig om door de grot te komen. In de grot zul je een van de legendarische Pokémon zien. Loop door totdat je bij de leider van Team Aqua/Magma komt. Versla hem. Ga nu naar Sootopolis City.

Je moet dus eerst nog naar een onderwatergrot gaan. Daar had de leider van team aqua die onderzeeër voor nodig, om in die grot te kunnen. Hij wil daar dus die legendarische pokemon 'kyogre' oproepen. Maar die zal na het gevecht met de leider van team aqua, verdwijnen en vluchten naar die grot in sootoopolis city

@ tallex, ik weet niet meer welk huisje het is.

weet er iemand anders dan in welk huisje dat ik moet gaan voor mijn pokémon een andere naam te kunnen geven?!!!!

:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(_O__O__O_:-(:-(

Bewerkt: door tallex
Geplaatst:
Ga naar Lilicove en zoek in 1 van die huisjes, daar kan je de naam veranderen.

ik vind het niet!! en ik heb pokémon in het engels, dus ik ben wel al in Lilicove en in welk huisje?

005-LilycoveCity.png

sla deze afbeelding op en open hem met paint enb duid het aan a.u.b.!!

Geplaatst:

ow nee het is de naam niet die verandert moet worden!!

wel, ik had eens pokémon met iemand gewisseld via de linkdraad en die ene die mij die pokémon gaf had die pokémon die ik kreeg een nickname gegeven, maar ik wil die nickname niet ik wil dat je die nickname kon wissen en dat je alleen maar de echte naam hebt , kan dat? ik hoop echt dat da kan, want die heeft zo ne stomme nickname die ik niet wil!!

Ga naar Lilicove en zoek in 1 van die huisjes, daar kan je de naam veranderen.

ik vind het niet!! en ik heb pokémon in het engels, dus ik ben wel al in Lilicove en in welk huisje?

005-LilycoveCity.png

sla deze afbeelding op en open hem met paint enb duid het aan a.u.b.!!

heb geen zin om paint te openen dus zeg ik het gewoon weet niet precies welke maar volgens mij is het 1 van deze drie huizen

1.dat huisje met het bordje en rechts can die grote wolkenkrabber winkel

2.recht van 1

3.de meest rechtse die bij de zee en die alleen staat

post hierboven geen dubbelposten want je ook editen en je het kan

Bewerkt: door Maarten!!
Geplaatst:

Als je een pokemon ruilt met iemand in het spel, dan krijg je inderdaad een verzonnen naam.

Deze kan je helaas niet veranderen. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...