Maarten!! Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Als je een pokemon ruilt met iemand in het spel, dan krijg je inderdaad een verzonnen naam.Deze kan je helaas niet veranderen. waarom lukt dat mij wel Reageren
Talietje Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) dus je kan echt niet de nickname verwijderen? edit: luk het bij jou wel maarten?!! vertel op! Bewerkt: 21 augustus 2006 door tallex Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Waar die rode pijl staat kan je je pokemon een andere naam geven ! Het kan niet met geruilde pokemons ! Reageren
Talietje Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) de nickname verwijderen?! dat vroeg ik daarnet, maar daar kan je alleen maar de naam veranderen zeker? Bewerkt: 21 augustus 2006 door tallex Reageren
Talietje Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 hoe kan je de saffari zone binnen , eerst houden ze me tegen terwijl ik naar binnen wil gaan en dan zeggen ze 500 betalen en dan praten ze wat over pokébloks ofzoietske en dan mag ik niet binnen weet iemand wat ze zeggen, iemand die goed engels kan, dus dat kan vertalen en zeggen wat ik moet doen voor binnen te kunnen in de saffari zone? Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Zorg dan dat je een pokeblock case hebt die krijg je van een meisje in de contest hall in lilyvoyce . Reageren
Talietje Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) ik vind dat meisje niet!! edit: is dat meisje boven in de contest hall of beneden Bewerkt: 21 augustus 2006 door tallex Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 dat weet ik zo niet moet je maar zef even zoeken. Reageren
Talietje Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 ik heb tegen alle mannekes gepraat in die contest hall , maar ik heb het nog altijd niet, ben je zeker dat je het daar kan krijgen? Reageren
Talietje Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 of kan je ook gewoon pokéblock kopen? Reageren
Maarten!! Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 ik heb tegen alle mannekes gepraat in die contest hall , maar ik heb het nog altijd niet, ben je zeker dat je het daar kan krijgen? die in slateport daar is een klein meisje of kan je ook gewoon pokéblock kopen? waarom post je dubbel en nee je kan het niet kopen Reageren
Talietje Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 hoe wat is het nu?????????? eerst zeiden ze dat ik naar de contest hall moest gaan in lilyvoce en nu ineens in Slateport!! Reageren
Dizzee Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 hoe wat is het nu?????????? eerst zeiden ze dat ik naar de contest hall moest gaan in lilyvoce en nu ineens in Slateport!! Wees eens wat geduldiger. Je hebt hier nu al zitten dubbelposten en in koeie van letters lopen typen. En het feit dat het opeens slateport is, is omdat Planlos ultra het gewoon fout had. Je moet inderdaad in de contest hall van slateport city zijn voor die pokéblock case. Kijk anders hier eens: http://www.nikospokemonsite.nl/pokeblocks.html Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Ooh sorry ik dacht even aan Pokemon Emerald maar je moet in SlatePort city zijn ja. Reageren
Malukuuu Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Spel al tevaak uitgespeeld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.