Eenkhoorn Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Hallo, Ik heb GTA SA op mijn PC staan en die doet het gewoon. Nu wou mijn broertje het ook installeren in dat is gelukt, maar nu heeft hij de map GTA San Andreas User Files niet! Dit moet staan onder Mijn Documenten, en ik heb het wel en het is de zelfde CD enzo Hij heeft dit nodig voor de SaveGame, waar kan die hem dan vinden? :O Heul erg bedankt! Reageren
SummerBase Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) De map 'GTA San Andreas User Files' hoort standaard altijd onder de map mijn Documenten te staan, maar het kan wezen dat jij hem hebt geinstaleerd op jou'n eigen acount/profiel en dat die map er bij hem niet staat. Ik zou het niet weten je kan ook zo, maar niet een map GTA San Andreas User Files aan maken, want er zitten nog een aantal configuratie bestanden in deze map die brood nodig zijn. De enige oplossing lijkt mij om San Andreas gewoon te her-instaleren. Het duurt tevens niet zo lang en je hebt weer een nieuwe en schone map er bij. Maar wat ik dan niet snap bij elke instalatie komt deze map er gewoon bij, maar waarom bij jou niet. Maar goed mischien een fout in de instalatie. Ik zou eventueel ook wel een schone map willen geven, want dan ga ik dat even doen. Dan hoef je ook niet het spel opnieuw te isntaleren. Is dat een goed idéé of niet? Nou ik wens je in ieder geval succes en dan hoor ik het nog wel! Ik heb hem alvast even voor je opgezocht het is een schone map ik heb mijn User Tracks en Gallery (foto's) leeg gehaald en ik heb mijn savegames er voor je uit gehaald. Deze plak je dan in de map Mijn Documenten. En zo kun je dus San Andreas bespelen, maar let op; Je moet nog wel even de instelingen instellen, want die heb ik er ook uitgehaald. Het zit in een .rar bestand wat je uit pakt met het programma: 'Winrar', wat je 'hier' kunt downloaden. Ik hoop dat je er wat mee kunt en als het niet lukt zeg je het maar even, maar als het niet lukt lijkt opnieuw instaleren mij het beste! Bewerkt: 18 augustus 2006 door SummerBase Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 kopieer gewoon je eigen GTA San Andreas User Files naar je broertjes account Reageren
Eenkhoorn Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ja dankjuliiewel ik zal ff wat proberen, heeel erg bedankt alvast!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.