wikkeuh Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 er zijn een paar plaatsen waar je rode cirkeltjes hebt(al degene die ik vond waren op het strand) en als je er in gaat staan staat er zoiets van cluckin clock(cock) isn't ready jet ofzoiets heb al screens gezien van marathon die ook beginne aan zo'n strand... maar weet iemand voorwat die dingen dienen?? Reageren
Majus Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 dat is die clock van cluckin bell dat weet ik al , maar weet niet wat je daarmee met moet doen Reageren
Sasuke Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Cluckin' Cock is de grootste kip van SanAndreas, dat zie je ook op www.rockstargames.com/sanandreas in Las Ventura volgens mij.. Reageren
Ken-D Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Is een plaats waar ze eten verkopen. Postaldude Reageren
Sasuke Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Dat is Cluckin' Bell geen Cluckin' Cock Cock betekend ''kip'' je weet wel van TOK TOK.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.