GTA-Roloboy Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Hey, ik wil graag auto's op plaatsen zetten.. bijv. er staat een Rhino op het legerbasis. En ik wil ook een Rhino op een bepaalde parkeerplaats hebben staan (dus 2 rhino's op 2 verschillende plaatsen) Hoe zet ik auto's in het spel ? Greetz, Roloboy (DIT GAAT OVER VICE CITY) Bewerkt: 30 augustus 2006 door GTA-Roloboy Reageren
[Baz] Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Hoi, Kijk eens hier Graag gedaan! Reageren
Puma Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 hiervoor moet je toch op het script-hulp forum zijn of niet...? Reageren
[Baz] Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 wat maakt het uit die jongen is nieuw laat hem Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 @.Baztiaan.gta: Net nieuw? Zijn registratie datum is 29december 2005. Let even op voor je iets post. Want dit versta ik onder spam! ---------------------------------------------------- Als er problemen zijn met het forum of plaatsen van topic's, kan hij altijd een moderator of hoger pm'en. Ook kan hij de FAQ en de helpdesk even doornemen. Is een kleine moeite, en je gaat al veel meer weten. Indien er dan nog problemen zijn, staan wij steeds klaar om je vragen te beantwoorden. Bij deze je topic gemoved naar SCM-Hulp. Reageren
GTA-Roloboy Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) Mmm.. nog geen antwoord gehad.. ja.. 1 met een link. Maar dat is voor SA, ik wil het voor VC ! Ik heb wel MissionBuilder.. en de autonamen bijv.; #POLICE vervangen door #SPAND Maar als ik heb opsla.. krijg je main.scm.txt , als ik het dan main.scm noem zijn het nog normale letters: #SPAND, maar er moet staan: ehhh... zoiets als dit: 3ÓCÍÌrDš™AAÌü33²BšÙ]D (AÐüͬMÄ £D33;AÔü),aÄff{C Anders errort ie bij mij.. en ik weet ook niet of ik het goed doe Het zelfde bij auto's toevoegen (op plaatsen zetten).. Greetz, Rolo Bewerkt: 30 augustus 2006 door GTA-Roloboy Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 (bewerkt) *Alles draait hierom: 014B: $TEST01= init_parked_car_generator #PCJ600 6 1 0 alarm 50 door_lock 50 0 10000 at 385.170 -758.533 10.42 angle 180014C: set_parked_car_generator $TEST01 cars_to_generate_to 101 De autonaam (in dit geval: #PCJ600) moet je vervangen door een andere autonaam (wel in hoofdletter typen, en een hekje ervoor) Daarna maak je van de 6 1 0 een -1 -1 0 De naam $TEST vervang je door een zelfgekozen naam: WEL IN HOOFDLETTERS! (en een $-teken ervoor) Als laatst vervang je de cordinaten (dit geval: 385.170 -758.533 10.42 ) De laatste coordinaat, verhoog je met 0,5. De coordinaten opnem doe je dmv player position tool. (gtagames.nl) Snap je het niet? Klik dan hierop, zoek onder tutorials SCM-modding op. En daarna Wagens Plaatsen Veel succes! Apple-Mac... Bewerkt: 1 september 2006 door Apple-Mac Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Ow, ja. Je moet nog ff IF-check uitzetten. Klik in een venster (commands ofzo) en zoek op: IF Check. Reageren
kees1991 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 ik weet niet of het porbleem met het IF al opgelost is maar ik kan hier wel me helpen. dit is (volgens mij) een voud van rock* wat je ff moet doen is dit: er staat dat er een IF fout is en dat het probleem sit bij die numers. er staat ok Use Use = gerbuik dus: gerbuik (Use) 00d6: IF 3 ( dit kun je makelijk doen door gewoon het getal dat achter de IF staat te vervangen in een 3. ook staat er nog or or = of anders. dus je kunt ook: 00D6 IF 23 gebruiken. (ook hier kun je het getal gewoon vervangen voor de 23) warschijnlijk komt die nog wel vaker met deze mederdeling. de moet dit gewoon net zo lang blijfer vervangen tot het goet is. LET WEL OP dat je het vervangt voor het juiste getal anders krijg je het zelfde nog een x. dit is opsig wel handig om the doen. voor al je straks wat verder met het MAIN schripen besig gaat. als je verder nog ergens probleemen me heb. klijne of grote. dan kun je ook ff een pm naar -> Flotje <- stuuren. hij is heel erg goet in scm. sukses verder en ik hoop dat ik nog een betje gehlopen heb . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.