.::FLIPKIP::. Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Hallo allemaal, ik weet niet wie hier allemaal top gear kijkt, ik wel. en ik vraag me zo nu en dan af wie de stig is, ik ging eindelijk op google zoeken en ik vond dit: zou dit waar zijn? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Hallo allemaal,ik weet niet wie hier allemaal top gear kijkt, ik wel. en ik vraag me zo nu en dan af wie de stig is, ik ging eindelijk op google zoeken en ik vond dit: zou dit waar zijn? Niemand weet wie de Stig is en het zal (denk ik) ook nooit bekend gemaakt worden.. Volgens mij is het Tiff Nedell (Of hoe je die naam ook schrijft).. Reageren
Kraay Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Dat weet niemand en zullen ze ook nooit gaan vertellen denk ik. Misschien zit yeremy(of hoe die ook mag heten) zelf wel in dat pakje.. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Hallo allemaal, ik weet niet wie hier allemaal top gear kijkt, ik wel. en ik vraag me zo nu en dan af wie de stig is, ik ging eindelijk op google zoeken en ik vond dit: zou dit waar zijn? Niemand weet wie de Stig is en het zal (denk ik) ook nooit bekend gemaakt worden.. Volgens mij is het Tiff Nedell (Of hoe je die naam ook schrijft).. ja, dat kan ook... aangezien hij ook bij top gearheeft gewerkt enzo, ik weet verder zijn rijstijl niet dus ik weet het niet Bewerkt: 18 augustus 2006 door .::FLIPKIP::. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) De echte Stig bestaat eigenlijk niet. Het is vaak de eigenaar van de te testen auto die een rondje over het circuit rijdt. En bij de F1 demo van Renault op het circuit, reed de Renault testcoureur Heiki Kovalainen. Er is wel een coureur die rijd voor bijvoorbeeld de goedkope auto wedstrijden. Maar lang niet alles word door één persoon gedaan. Bewerkt: 18 augustus 2006 door Flying Dutchman Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Er is wel een coureur die rijd voor bijvoorbeeld de goedkope auto wedstrijden. Maar lang niet alles word door één persoon gedaan. Lijkt me ook, zoals die ene keer dat ze met een Jetski van de skihelling afsprongen.. Dat denk ik niet dat het dezelfde is als die de wedstrijden rijd.. Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik denk dat 't Hammond (of iets dergelijks) is. Waarom: Om dit hij er haast nooit is als de Stig rijdt. Tenmiste de afleveringen die ik heb gezien......... Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 de stig is wel wat groter dan hamster Reageren
demontventoux Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 de stig is wel wat groter dan hamster LOL TopGear is echt een topprogramma (nu we er toch over bezig zijn). Ja Stig, ik heb geen flauw idee. Maar ik vnd het inderdaad al raar dat een "gewonere" coureur in een F1-wagen mocht rijden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.