patrickvulpen Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 als ik san andreas ga slepen heb ik geen geluid als ik in autos zit motor enzovoort hoe kan dat rest is wel goed schieten praten .. thanks Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Hoi Patrick Vulpen, Zo'n probleem heb ik ook, dan hoor je het geluid van je motoren slecht als je gas geeft of iets dergenlijks. Meestal heb ik het met de auto, dan knalt mijn radio erboven uit. Ook als ik hem zachter zet, vreemd dat hij eht bij jou niet doet. Misschien ligt het aan je instellingen. Als je het spel opgestart hebt, dan moet je naar 'Options' > 'Audio'. Dan krijg je een menu, kijk dat het balkje van 'Radio' wel voller staat dan 3 streepjes. Dan hoor je sowiezo wat geluid. Staat alles uit en stana er geen treepjes zegmaar, dan betekend dat je 'Radio' geluid uitgeschakeld is en je niets hoort. Kijk ook even het screentje wat ik bedoel, de ingekleurde hokjes zijn eht aantal streepjes hoe hard de radio staat ingestelt. (Klik erop voor de vergroting) Mocht dat neit het probleem zijn, dan kun je ook eens een kijkje in dit topic kijken en de eerste post. Zelf heeft deze manier mijn probleem ook doen repareren, dus ik hoop dat het anders via deze manier lukt. Veel plezier en succes ermee! ik hoop dat je slaagd! Reageren
Kraay Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Weet je ook zeker dat je je geluidsinstellingen niet op 5.1(of nog hoger) hebt ingesteld en je maar 2boxjes ofzo hebt, dan hoor je het geluid ook slecht). start-->Configuratiescherm->geluiden en audioapparaten, dan bij luidspreker instellingen op geavanceerd drukken en het juiste instellen. Al zal dit waarschijnlijk niet het geval zijn en is ruurd zijn post eerder de oplossing Reageren
Izah Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik heb ook wel eens dat probleem dat opeens alle geluiden weg zijn. En als je na een tijdje weer bijv in een auto stapt het er weer opeens is. Audio instellingen zijn goed en voor de rest doet hij het ook goed. En het spel is natuurlijk gewoon legaal Reageren
patrickvulpen Geplaatst: 24 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 ik heb die update geinstalleerd maar nog steeds zelfde probleem me geluidsinstellingen zijn ook goed heb pc aangelsoten op dolby soround set en instellingen daarop gezet. maar geluid is wel goed als ik ga schieten enzo maar tijdens rijden op motor en in auto niet of tijdens filmpjes thanks voor alle reacties Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.