Jump to content

ipb of e107

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

sorry dat ik een nieuw topic open maar ik wil een vraag stellen en ik heb ondervonden dat ze in dat andere topic niet meer antwoorden, misschien omdat het te groot is en ze het niet meer allemaal willen lezen 8)

kan iemand voor mij een forum aanmaken via e107 of ipb eender wat, als het maar in het nederlands is.

en voor die webhosting, weet iemand een gratis webhosting, om te beginnen :)

Geplaatst:

He,

Als je een site wil kun je het beste E107 gebruiken, wil je een forum maken dan is ipb goed maar ook PHPbb. Voor PHPbb zijn er meer opties dacht ik, je kon ook een blog maken en een gewone site. Allemaal gratis uiteraard, maar daarnaast wil je ook een hosting. Je kan byethost.com nemen of zelf even googlen met het trefwoord 'Gratis Webhosting'.

Veel succes, Grove St. :cya:

Geplaatst:

hey

het probleem is met m'n templates

bij phpbb kan je geen templates op je forum zetten van ergens anders.

ik heb daar al een forum van www.matrix-forum.lyp.nl

maar die bovenste groene wooden zijn in het italiaans.

ik zou graag een forum hebben waar je wat meer kunt doen met je templates (en in het nederlands).

en ik heb al veel goeds gehoord over ipb dat me dat precies wel iets lijkt, maar ik snap niet goed hoe je dat ding installeerd. ik heb nog niet te veel ervaring met website's enzo dat ik heel beleefd vraag of iemand tijd heeft en dat zou willen doen 8)

Geplaatst:

ja dat wel

maar niet echt wat ik zoek

en op het internet zullen er wel zijn maar die kan je niet op phpbb zetten

Geplaatst:
of er is er nog een ander programma dat forums maakt en waar je templates kunt opzetten ? 8)

E107 is dan jouw juiste optie, je kan stylen downloaden, zoals de Cali3d Blue versie (Weet niet waar).

En je kan een Forum maken + een website.

Wel minder forum functie's.

Maar met phpBB kan je wel skins installeren, alleen even een hosting zoals byethost aanvragen.

En nog iets, voor het laatst zag ik een mod dat E107 en phpBB in 1 zet, maar super ingewikkeld installeren is,

ik snap die mod nog steeds niet.. :engel:

Geplaatst: (bewerkt)

wat zou ik dan het beste doen

-ik zou graag een gratis hsoting hebben

- een nederlands forum

Bewerkt: door toonn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...