webbes Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 (bewerkt) weet niet niet of dit al bekend is maar ik heb een boeing gevonden waar je ook mee kan vliegen hij staat in een hangaar op las venturras ga voor de deur staan en dan gaat hij open (dit duurt wel ff) en als hij er niet staat dan moet je een stuk weglopen/rijden en weer terug als dit al bekend is dan maar een slotje edit er stond fierro maar het is venturras Bewerkt: 1 november 2004 door webbes Reageren
Don Falcone Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 cool, is het moeilijk vliegen? Reageren
webbes Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2004 nee dat niet maar erg groot dus de kans dat je wat raakt is ook erg groot Reageren
Majus Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 kewl ,ga ik zo dadelijk proberen Reageren
webbes Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2004 sorry het is in venturras niet LETOP NIET in fierro (my bad) Reageren
barry Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 beter, daar ben ik ook. of is dat met die ticket machine? dat je word vervoerd Reageren
webbes Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2004 nee je moet op het vliegveld zelf zijn en dan geloof ik links achterin an een loots gaat ook open net als je garage maar dan duurt het wat langer omdat de deur zo groot is (hij zakt de grond in) Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 kan hem maar nie vindu alles staat zowa opslot~!! Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 kun je het nie iets duidelijker zeggen?? Reageren
webbes Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2004 voor jou wel maar nou 1 keer je gaat naar las venturas (NIET NAAR SAN FIERRO ZOALS IK EERDER ZEI) naar het vliegveld naar de poort waar die kerel zegt dat je er niet in mag je klimt over z'n huisje heen pakt je auto (anders moet je lopen) ja het gaat dan open en blijft open zodat je je auto kan pakken je rijd naar links achter (hang me er niet aan op als het in een andere hoek is ) daar staat een loods met ramen aan de bovenzijde (voor vie er met een vliegtuig/heli naar toe gaat de loods die heeft een deur daar ga je voor staan te voet weet niet of het met een voertuig ook gaat dan gaat die deur open dan staat hij daar binnen je moet wel via het heuveltje want de deur zit erg hoog dat betekend dat als je een stuk gereden hebt en je stapt uit dat je er niet in terug kunt als het vliegtuig er niet staat dan moet je even naar de anderekand rijden van het vliegveld en terug en nog een keer proberen mensen met ervaring in de gta reeks weten dat wel Reageren
BrokenTable Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 weet niet niet of dit al bekend is maar ik heb een boeing gevonden waar je ook mee kan vliegen hij staat in een hangaar op las venturras ga voor de deur staan en dan gaat hij open (dit duurt wel ff) en als hij er niet staat dan moet je een stuk weglopen/rijden en weer terug edit er stond fierro maar het is venturras En ik vlieg maar rond met een dubbeldekkertje Ook wel leuk, maar een boeing is het echte werk. FF doorspelen om in SF te komen dan maar :-) Reageren
GoD.Anubis Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Cool ga ik nu gelijk even uit proberen lijkt me wel vet om zon groot ding te laten vliegen effe mount chillad rammen ofzo zoals andere vliegtuigen piloten ook doen in de game :lol: Reageren
RGA Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 het lijkt me wel een vet vliegtuig. maar volgens mij is het een 737 heb ik ergens gelezen. maar ik ben nog nie zo ver kan alleen nog in los santos. Reageren
killerbee Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 soms zie ik iets in de lucht behoorlijk snel gaan zou dat iets met area 69 te maken hebben? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.