Jump to content

boeing gevonden op san fierro

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

weet niet niet of dit al bekend is maar ik heb een boeing gevonden waar je ook mee kan vliegen

hij staat in een hangaar op las venturras ga voor de deur staan en dan gaat hij open (dit duurt wel ff)

en als hij er niet staat dan moet je een stuk weglopen/rijden en weer terug

als dit al bekend is dan maar een slotje

edit er stond fierro maar het is venturras

Bewerkt: door webbes
Geplaatst:

nee je moet op het vliegveld zelf zijn en dan geloof ik links achterin an een loots

gaat ook open net als je garage maar dan duurt het wat langer omdat de deur zo groot is (hij zakt de grond in)

Geplaatst:

voor jou wel maar nou 1 keer

je gaat naar las venturas (NIET NAAR SAN FIERRO ZOALS IK EERDER ZEI)

naar het vliegveld naar de poort waar die kerel zegt dat je er niet in mag je klimt over z'n huisje heen pakt je auto (anders moet je lopen) ja het gaat dan open en blijft open zodat je je auto kan pakken

je rijd naar links achter (hang me er niet aan op als het in een andere hoek is :puh: )

daar staat een loods met ramen aan de bovenzijde (voor vie er met een vliegtuig/heli naar toe gaat

de loods die heeft een deur daar ga je voor staan te voet weet niet of het met een voertuig ook gaat

dan gaat die deur open

dan staat hij daar binnen je moet wel via het heuveltje want de deur zit erg hoog dat betekend dat als je een stuk gereden hebt en je stapt uit dat je er niet in terug kunt

als het vliegtuig er niet staat dan moet je even naar de anderekand rijden van het vliegveld en terug en nog een keer proberen mensen met ervaring in de gta reeks weten dat wel

Geplaatst:
weet niet niet of dit al bekend is maar ik heb een boeing gevonden waar je ook mee kan vliegen

hij staat in een hangaar op las venturras ga voor de deur staan en dan gaat hij open (dit duurt wel ff)

en als hij er niet staat dan moet je een stuk weglopen/rijden en weer terug

edit er stond fierro maar het is venturras

En ik vlieg maar rond met een dubbeldekkertje :-(

Ook wel leuk, maar een boeing is het echte werk. FF doorspelen om in SF te komen dan maar :-)

Geplaatst:

Cool ga ik nu gelijk even uit proberen lijkt me wel vet om zon groot ding te laten vliegen effe mount chillad rammen ofzo zoals andere vliegtuigen piloten ook doen in de game :lol:

Geplaatst:

het lijkt me wel een vet vliegtuig.

maar volgens mij is het een 737 heb ik ergens gelezen. maar ik ben nog nie zo ver kan alleen nog in los santos.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...