Kraay Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Asphalt, max. formaat is 640x480. Nu is door jou mijn layout uitgerekt ik eis schadevergoeding! Lance Dance, dat is niet nodig, die zitten al in het spel. Dus als je die éne regel vervangd heb je het skateboard al Reageren
Donwell Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Heh heh, ik zie het al voor me: het skate board word vervangen voor de knife, dus het zal grappig zijn als je met een skateboard iemands keel doorsnijdt! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Asphalt, max. formaat is 640x480. Nu is door jou mijn layout uitgerekt ik eis schadevergoeding! Rauwze, en ik ben al zo blut () Bij mij rekt hij de pagina helemaal niet uit ? (Raar ) Lance Dance: Ik heb het van een site dus z'n dingen weet ik niet . Reageren
Hit Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ik heb even ge-Google't en kwam een paar plaatje tegen met het SkateBoard :Onder de link zat ook een manier om het In-Game te krijgen maar het is helaas alleen voor de PC: Onderwerp: GTA: San Andreas Voordat GTA San Andreas op de PS2 kwam, waren er al geruchten dat er een skateboard in het spel zou zitten. Helaas is deze nooit gevonden in het spel. Nu heeft de modder illspirit het skateboard toch terug gevonden in de PC versie. Het skateboard zit niet zomaar in het spel zelf, want je moet 'm vervangen met een ander wapen. Ook kun je op het skateboard niet rijden; je gebruikt hem als wapen en je kunt er dus alleen mee slaan. Installatie 1. Maak een backup van het bestand default.ide in je GTA San Andreas/data map. 2. Open default.ide met Kladblok en zoek de volgende lijn op: 335, knifecur, knifecur, null, 1, 50, 0. 3. Zodra je die lijn hebt gevonden, vervang je 'm met de volgende lijn: 335, skateboard, skateboard, null, 1, 50, 0. Als je dit gedaan hebt, heb je het mes (knife) in het spel veranderd naar het nieuwe skateboard. Veel plezier ermee! Hier Vindt je het "echte" artikel Ook vindt je via Google Mod's voor het Skate Board. Van:335, knifecur, knifecur, null, 1, 50, 0. Naar:335, skateboard, skateboard, null, 1, Dan moet het ook gaan met laser tog? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Nee want die wapens die onder OLD REMOVED staan daar zijn geen modellen en textures van ik heb het al geprobeerd met de cleaver, werkte niet Reageren
Donwell Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Zou diezelde regel ook onder een ander wapen kunnen?? Nogal raar als je met een skateboard iemands keel doorsnijd, of niet dan? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Zou diezelde regel ook onder een ander wapen kunnen?? Nogal raar als je met een skateboard iemands keel doorsnijd, of niet dan? Natuurlijk kan dat. Reageren
Hit Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Btw. kep net wat files door gezocht en ik vond onwijs veel skate baan files En half pipes enzoow Dus ik heb het idee dat ze skateboard waar je meer voruit ging zeg maar wouden adde Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Btw. kep net wat files door gezocht en ik vond onwijs veel skate baan filesEn half pipes enzoow Dus ik heb het idee dat ze skateboard waar je meer voruit ging zeg maar wouden adde Kan ook voor de BMX bedoeld zijn Reageren
eggie123 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 het skatebord kun je beter vervangen voor de honkbal knuppel is realistischer.. Reageren
Hit Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Btw. kep net wat files door gezocht en ik vond onwijs veel skate baan files En half pipes enzoow Dus ik heb het idee dat ze skateboard waar je meer voruit ging zeg maar wouden adde Kan ook voor de BMX bedoeld zijn Nope want namen waren SkateReal SkatePark Skate... Gewoon met skate erbij dus ja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.