Jump to content

hydra

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey beste forum-leden!

Nou wou ik net een hydra stelen in area 69,sla ik het hekje kapot,sprint ik naar de hydra,stap ik in,stijg ik op en 5 seconden later BOEM!Ben ik opgeblazen door de SAM-raketten.doe ik het nog een keer,maar dan ga ik men decoy flares gebruiken,werkt niet weer wasted.wil ik alle luchtafweergeschutten opblazen,ga ik weer dood door de politie.

Dus hoe kan je het beste een hydra er stelen zonder cheats?

greetz,MM :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou hem sowieso ook niet stelen in de Area 69, het beste kan je hem gewoon stelen

bij de Easter bassin op dat grootte schip, ga zo snel mogelijk op die boot, stuwraketten naar

voor en vliegen maar. Wil je hem toch liever in de Area 69 stelen rijd dan met een auto

zo dicht mogelijk naar die Hydra, vlieg rustig 2 meter omhoog, doe dan je stuwrakketen

naar voor en vlieg zo snel mogelijk weg van de area 69.

Tip: als er helicopters boven je hangen terwijl je in de de Hydra stapt,

schiet deze dan eerst de lucht uit, zorg dat er niemand meer in je omgeving

is die op je kan schieten, en dan zo snel mogelijk vertrekken.

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

okay ik zal het straks nog maar eens gaan proberen en dan zal ik wel zien of het lukt.

Ik wel hem in area 69 stelen omdat ik het daar nog nooit gedaan heb en wil het weleens proberen.

Ik zal straks weleens zeggen of het is gelukt.

Geplaatst: (bewerkt)

Nog even iets voordat je het weer gaat doen: Als je nou op die helicopters schiet om ze uit de lucht te krijgen zorg dan niet dat je eronder gaat staan, want anders raken ze jou en dan ben je helemaal snel dood, bij de Area 69 staan ook tanks onder zo,n groen groot schuurtje, ga daaronder staan, om de helicopters de lucht uit te schieten, controleer daarna snel de omgeving, schiet iedereen neer die nog leeft in jou buurt, en ga daarna zo snel mogelijk de Hydra in, voordat er weer een helicopter komt, het beste kan je een helicopter uit de lucht schieten met een Rocket Launcher, dan is het gelijk in 1 klap gebeurd met de helicopter.

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:
Hey beste forum-leden!

Nou wou ik net een hydra stelen in area 69,sla ik het hekje kapot,sprint ik naar de hydra,stap ik in,stijg ik op en 5 seconden later BOEM!Ben ik opgeblazen door de SAM-raketten.doe ik het nog een keer,maar dan ga ik men decoy flares gebruiken,werkt niet weer wasted.wil ik alle luchtafweergeschutten opblazen,ga ik weer dood door de politie.

Dus hoe kan je het beste een hydra er stelen zonder cheats?

Rij naar Area 69 en ram door het hek heen. Steel eerst een Tank (Rhino) en blaas het luchtafweer geschut op. De twee buitenste zijn wat moeilijker te raken maar deze moet je van een afstandje opbalzen of juist van heel dichtbij. Als je dat doet moet je de loop door het hek heen steken.

Rij nu terug en stap in de Hydra. :cya:

Geplaatst:

Het is gelukt!

Eerst kaapte ik de nevada van san fierro airport en vloog recht naar de restricted area toe.

vlak voor ik erboven vloog sprong ik eruit en lande vlak naast de rhino.

Toen pakte ik de rhino en reed ermee alle SAM-sattelieten af om ze op te blazen(ondertussen ook wel wat heli's opgeblazen en fbi trucks(weet niet of ze zo echt noemen).Toen reed ik naar de hydra en pikte hem,toen en heel lang dogfight gehad maar was best makkelijk.toen heb ik hem gelandt op de aircraft gravejard,toen ging ik voor de hangar staan.komt er linkboovenin het scherm te staan dat de garage vol was :duh: .

maar weer opgestegen,alle hydra's uit de lucht geschoten en parachute gesprongen naar de abdoned rc tower.

opgeslagen en geen hydra meer te bespeuren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...