Ben_92 Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Is er een download,( voor de pc ) of weet iemand wat ik in de main.scm moet veranderen om mn Cop Suit meteen te krijgen? Zodat ie bij Nieuw Game meteen in mijn kledingkast zit??? Already thanks... Reageren
megamaggot Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Ik denk jammer genoeg van niet hoor,maar mischien kan je je savegame uploaden en dan kan iemand van het forum 100% daten met barbara zodat jij het niet hoeft te doen. greetz,MM Bewerkt: 19 augustus 2006 door megamaggot Reageren
Ben_92 Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ja maar ik heb mn script veranderd voor de all open up mod, en als ik nu naar een club ga kan ik niet eens dansen... help please Reageren
Goliat Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Waarom de main aanpassen? Ik weet niet wat voor openend-up mod jij gebruikt maar ik weet in ieder geval dat er 1 goede is: N00b-mode v2 (vergeet niet in te loggen) Vergeet niet dat je bij de instalatie voor openend-up moet kiezen. Opened-up is natuurlijk wel een onderdeel, je kan veel meer zoals spawnen en cheaten.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.