gangsterties Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) heej mensen... ik had een vraagje.. weet niet of dit te maken.. is.. (kan zelf niet modden..) maar hoop dat een van jullie dit zouw willen doen.. bij die garage in doterty.. daar zie je 2 garage deuren.. maar alleen de voorste kan open.. en daar kunnen 4 auto's in.. en ik vroeg me af.. of iemand hier misschien die achterste deur ook zo kon maken dat die open kan.. en dat daar ook 4 auto's in kunnen. natuurlijk dat deze mee opgeslagen worden als je het spel opslaat.. dit zouw ik heel fijn vinden.. Groetjes mathijs EDIT: plaatje toegevoegt.. de garage waar het mannetje voor staat.. gaat wel open.. maar die andere niet.. dus als iemand kan maken dat die andere ook open gaat.. zouw ik dit heel erg fijn vinden.. Groetjes mathijs Bewerkt: 19 augustus 2006 door gangsterties Reageren
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Dit is helaas (nog) niet mogelijk. Dit is volgens mij niet ingesteld en is (volgens mij) ook hardcoded, dus dat valt niet te doen Helaas.... Reageren
gangsterties Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) ik heb even met een map editor gekeken.. welke file die garage is.. en nogmaals ik kan zelf niet modden.. dus hoop dat iemand dit kan doen. 11326, Sfse_hublockup, oldgarage_sfse, 175, 4 maar dat is de file.. dus hoop dat iemand dat kan maken.. en als dat lukt.. (weet vraag veel) miscchien kan hij dan bij 11387, oldgarage_SFS, oldgarage_sfse, 100, 0 dan ook nog die 3 lege garage deuren daar garages van maken. hoop dat dit gaat maar kun je der anders miscchien gewoon open dingen van maken.. (met garageklapdeur??) Groetjes mathijs Bewerkt: 20 augustus 2006 door gangsterties Reageren
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 hublockup is de dff van die garage, en ik heb zelf ook geprobeerd hem uit te hollen, zodat er een interieur was. Tevergeefs, dus dit wil volgens mij gewoon niet. Reageren
gangsterties Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 neej der hoeft geen intreieur in.. maar ik bedoel in dat blok met 2 garage's miss die andere garage zow maken dat die ook open kan.. (dat de auto's niet opgelagen worden..) en bij dat gebouw.. heb je ook nog 3 garage deuren.. die miss ook nog open laten gaan.. en dat je daar dan ook auto's in kunt zetten die niet opgeslagen worden.. Groetjes mathijs Reageren
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Ok, nog een keer: Deze deuren kunnen helaas niet open, en als die andere deur (naast degene die wel open kan) wel open gemaakt kan worden, zal er toch eerst een interieur in moeten. Die andere drie in CJ's garage zelf kunnen ook niet open, na een missie missie (volgens mij was dat Wear Flowers in Your Hair) hoor je de garagedeur dichtgaan, als je omkijkt zie je dat ook. Maar als je goed kijkt zie je er geen interieur in, dus dit kan dan ook niet. Helaas. Reageren
gangsterties Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 ook niet gewoon zonder deur ??? Reageren
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Dat weet ik niet, maar als het wel kan moet er alsnog een interieur bij. Ook kun je er zo geen auto's in opslaan, dit is volgens mij hardcoded, dus niet te veranderen. Reageren
DaBeast Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Het gaat zeker en vast . Aleen is dit niet echt simpel... Gewoon de DFF importeren, een ruimte bijmaken. Exporteren, en je SCM aanpassen. Helaas weet ik niet welke code dat er gebruikt word. Daarvoor kan je beter naar JGuntherS. Greetz Bewerkt: 21 augustus 2006 door DaBeast Reageren
EXIT Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ok, nog een keer:Deze deuren kunnen helaas niet open, en als die andere deur (naast degene die wel open kan) wel open gemaakt kan worden, zal er toch eerst een interieur in moeten. Die andere drie in CJ's garage zelf kunnen ook niet open, na een missie missie (volgens mij was dat Wear Flowers in Your Hair) hoor je de garagedeur dichtgaan, als je omkijkt zie je dat ook. Maar als je goed kijkt zie je er geen interieur in, dus dit kan dan ook niet. Helaas. er is wel een interieur van die garage zal Reageren
Donwell Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Kun je dat iets duidelijker uitleggen??? Reageren
gangsterties Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Kun je dat iets duidelijker uitleggen??? ne eigenlijk niet.. chek het topic.. duidelijker dat dat kan ik het niet uitleggen sorry... Reageren
Matiscus Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Zoals Dabeast het al zei is het helaas wel mogelijk. Maar alleen vraagt het tijd en veel werk. En bovendien is alles niet echt naar je zin, want hij gaat niet echt je auto's opslaan want dat is hardcoded in de .exe file. Maar het is wel mogelijk om de poort te laten opengaan en het een interieur te geven. Maar dat is niet echt handig, want je kan ze toch niet opslaan. Dus is het eigenlijk overbodig werk. Reageren
gangsterties Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 okeej.. jammer.. het zouw leuk zijn geweest als het had gekonnen.. Groetjes mathijs Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.