Jarno Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Als Matiscus dan kan zorgen dat de deur opengaat etc. dan kan ik wel zorgen dat een andere garage (Een ongebruikte bijv.) daar komt d.m.v. geheugen hacking. Reageren
gangsterties Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 dat zou ik wel uber vet vinden als jullie dat zouden willen doen.. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 (bewerkt) Ik dacht al van Miscchien kan deze link handig zijn http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=200033&st=0 Tom Bewerkt: 21 juli 2007 door .:TOM:. Reageren
gangsterties Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Ik dacht al van Miscchien kan deze link handig zijn http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=200033&st=0 Tom ik heb dat un beetje globaal doorgelezen.. maar dat gaat over vc maar zal in sa dus wel het zelfde werken.. maar ik kan zelf niets van modden.. (joah auto's erinzetten en zo kan ik nog wel maar niet echt zelf maken) dus dit zou handig kunnen zijn voor de gene die dit zou willen maken voor my maar ik zou dan wel graag dat ze echt in die garage komen te staan en dat die deur open gaat en zow.. en als je dan toch bezig bent die andere 2 garages die bij dat grote gebouw erin zitten of die ook nog open kunnen die aan de voorkant bedoel ik dan..?? en daar dan natuurlijk ook auto's in kan opslaan.. als iemand dit zou willen/ kan maken.. (aan bovenstaande reacties te zien is het mogelijk) dus nu zoek ik nog iemand die het kan en wil ik zou je heel erg dankbaar zijn en zou het ook heel tof vinden.. en als je het hebt gemaakt.. kun je wel zeggen dat je een UBER VETTE mod hebt gemaakt voor San Andreas.. weet alleen niet of der nog iemand zoveel tijd wil steken in het modden voor san andreas aangezien in oktober gta IV uitkomt.. maar ik zal toch san andreas blijven spelen want weten 99% zeker dat wij gta IV niet kunnen draaien.. Reageren
DaBeast Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Het zou in princippe wel mogeljik zijn zoals ik een jaar geleden al zei. Wat er moet gebeuren is de model aanpassen, dan met IPL een garage entery plaatsen, en met de SCM hem laten openen, laten opslaan en recallen. Helaas kunnen dan de originele savegames dan niet meer gebruikt kunnen worden. Ikzelf kan best wel de model aanpassen, maar dan hebben we nog steeds een SCM-er nodig. Vrijwilligers? Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
gangsterties Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Het zou in princippe wel mogeljik zijn zoals ik een jaar geleden al zei. Wat er moet gebeuren is de model aanpassen, dan met IPL een garage entery plaatsen, en met de SCM hem laten openen, laten opslaan en recallen. Helaas kunnen dan de originele savegames dan niet meer gebruikt kunnen worden. Ikzelf kan best wel de model aanpassen, maar dan hebben we nog steeds een SCM-er nodig. Vrijwilligers? Vriendelijke groeten, DaBeast ochjah.. dan zal ik dan toch maar een keer met de missies beginnen (heb ze nog nooit gedaan ) maare ik heb wel niet de 1ste versie van gta weet niet of dit uitmaakt ?? maar heb gehoort dat je in latere versies niet alles kunt aanpassen.. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 maare ik heb wel niet de 1ste versie van gta weet niet of dit uitmaakt ??maar heb gehoort dat je in latere versies niet alles kunt aanpassen.. Je hebt inderdaad meerdere versies van GTA, namelijk een V1, V1.01 en een V2. De middelste versie kun je direct weer vergeten, want deze is niet zo belangrijk. Tussen V1 en V2 zit eigenlijk weinig verschil, op één erg groot punt na: je kunt namelijk niet (goed) modden met V2, dit om een mod die een tijd terug geleden is uitgekomen en aardig wat ophef veroorzaakte. Ik verwacht dus dat modden met V2 problemen gaat opleveren, maar hiervoor is wel een patch te downloaden die er als het ware voor zorgt dat je 'V1' krijgt. Je kan die patch hier downloaden. Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Is de code die op het eerste pagina van dat topic op GTAForums staat , ook bruikbaar in GTAIII? en wat is eigenlijk de groote van zo'n 'cube'? Reageren
DaBeast Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 De SCM opcodes van GTA3, Vice City en San Andreas hebben veel verschillen met elkaar, wat dus betekend dat ze niet kruiselings gaan werken (een beetje logisch, bijna alles is anders en kan niet/moeilijk worden gebruikt zonder het eerst te converteren). De groote van de opslag cubus (garage entery) kan je in San Andreas zelf bepalen. En aangezien dat je in VC en GTA3 ook verschillende grootes van garages hebt (en PatrickW de Marina Carpark mod voor VC gemaakt heeft), veronderstel ik dat dat ook aan te passen is (mischien moeilijk, maar wel mogelijk). Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Maar zou die code werken als ik hem in MAIN.SCM toevoeg bij de andere Garage Codes en dan bijvoorbeeld de soort garage de zelfde maak als die in Portland en dan de locatie invoer? Reageren
gangsterties Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 het is leuk om te zien dat er mensen aan een mod werken.. die ik samen met un vriend van me heb bedacht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.