masterkey Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Hoi mensen Ik heb de laatste tijd niet veel meer te doen bij terunti's islands en had nog wel tijd vrij voor een PROJECTJE. Ik was eerst van plan 1 eiland bij sa in te zetten maar na mijn berekeningen zit ik dan ook al heb een een boudrie hack ofziets over het aantal dff's. En T_n_T sprak ik op msn van het idee en hij wou ook meehelpen daarom dacht ik het lijkt me beter een total conversion. Dat is het natuurlijk nu geworden. Mesnen die zin en tijd vrij hebben om mee te modden het syteem is niet met lots maar met ieders zijn eigen eilanden is we wat makelijker dan lots. Dus iedereen is welkom De naam was al en keer een mod trouwens van mij voor vc maar die is niks geworden lol. Dus daarom zet ik hem nu voort voor sa back to action boys. Screens van mijn eiland [EEN WIPPIE] Leden T_n_T Masterkey Bij deze mod is geen gezeik van een leider dus je kunt je eigen gang gaan veel plezier Bewerkt: 27 augustus 2006 door masterkey Reageren
Blastov Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Eiland ziet er redelijk netjes uit, persoonlijk houd ik meer van een grijs wegdek dan een zwarte maar dat vind ik dan. 't enige wat ik kan zeggen is ga vooral zo door en maak er iets moois vann en dan hebben we binnen no-time voor een chille sa tc erbij. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 leuk de mod ziet er al goed uit ! heb je al een land kart ? verder nog veel suc6 met de mod Reageren
masterkey Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) heej bedankt voor je reactie neej ik werk niet met kaarten ik maak alles uit mijn hoofd. EN als je het anders bedoelde neej ik heb nog geen kaar vna het eiland dit is nog maar een klein deel Bewerkt: 20 augustus 2006 door masterkey Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 oké maar kan je zeggen wat er al alemaal in komt ? ik denk dat de mod echt iets wordt Reageren
masterkey Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Oh ja op mijn eiland komt wat ik teminste nu van plan ben (1)cofee shop bijna af (2)Winkel centra met voeding shops juwelen shops en wapens shops enz. (3)Villa's (4)Flats (5)Krotten (dus van die ouwde huisjes ) Edit: Oh ja en voor de mensen die willen helpen jullie zijn allemaal welkom. Grafics zijn ook al welkom Bewerkt: 21 augustus 2006 door masterkey Reageren
Blastov Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Naja, sad, Als ik jouw was zal ik echt iets aan die schaal doen, check: Bewerkt: 21 augustus 2006 door Blastov Reageren
masterkey Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Ja dat merk ik de weg moet breer en de ingang van de cofee shop moet ietjes hoger:p Maar de weg dat zal een probleem worden maar goed. De weg heeft kaas pizza gemaakt deze weg ligt ook op het 2de eiland van terunti's islands en de brug van terunti's islands hmm kaaspizza had volgens mij verkeerd gescaled maar goed Jongens binnenkort goeie screens Trouwens blaster bedankt dat je me hebt geholpen om het ingam te krijgen. puik werk jonge Bewerkt: 21 augustus 2006 door masterkey Reageren
Jorge_F Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Lijkt me sterk dat Kaaspizza verkeerd scaled . Of hij had dit ff snel gemaakt met de bedoeling het scalen aan jou over te laten . Denk je nou echt dat Kaasje alles gaat doen? Reageren
masterkey Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Neej dat niet Maar ik begin opnieuw een nieuwe eiland te maken En ga de wegen nu goed scalen Had het in het begin helemaal niet door dat ze te klein waren maar goed kaaspizza wel nog bedankt voor de moeite om wegen te bouwen Bewerkt: 21 augustus 2006 door masterkey Reageren
Blastov Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Jorghe, waarom verdedig je kaaspizza zo ? Niks lullig tegenover kaaspizza ofzo maar als ik wegen maak, maak ik ze meteen op schaal... En masterkey kon ik niet weten dat ze niet op schaal waren. Tenzij kaapiazza ze voor 1baans heeft gemaakt dan klopt het echter wel. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Omdat jorge gelijk heeft, ik heb et gewoon niet gescaled. hij kan tog zelf ook nog wel controleren of het klopt enzo. lol Uiteraard had ik et hem ook wel kunnen zeggen, alleen was ik het denk ik vergeten Bewerkt: 21 augustus 2006 door kaaspizza Reageren
masterkey Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Soute kaasje toch dat heb je mij helemaal niet verteld van dat scalen maar goed lol Heb zelf even mijn creatie gebruikt en heb zelf wegen gemaakt. Edit: oh ja ik heb de rancher voor het scalen gebruikt dus ze zijn groot genoeg de rancher uit sa he Bewerkt: 22 augustus 2006 door masterkey Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Jorghe, waarom verdedig je kaaspizza zo ?Niks lullig tegenover kaaspizza ofzo maar als ik wegen maak, maak ik ze meteen op schaal... En masterkey kon ik niet weten dat ze niet op schaal waren. Tenzij kaapiazza ze voor 1baans heeft gemaakt dan klopt het echter wel. Kaaspizza heeft wel wat beters te doen dan voor anderen een weg op scale te maken... Kaaspizza heeft wel een leven BTW, je kan alles zeggen, maar Masterkey Creations, gast jij bent echt origineel!! Bewerkt: 22 augustus 2006 door Jorge_F Reageren
Blastov Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Jorgie en Kaas, Okee, ik geef jullie gelijk... BTW, je kan alles zeggen, maar Masterkey Creations, gast jij bent echt origineel!! Omg, pwnd reactie. Masterkey, ik heb persoonlijk een schijthekel aan zwart wegdek textures, ik zal als ik jouw was een grijze nemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.