masterkey Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Ieder zijn zweer blastov ik vind zelf zwart wegdek wat gaver. Hier een nieuwe screen van de vordering en het begin van mijn eiland Grr ik wou net noch even snel een render nemen kan ik het 3ds max bestand niet meer openen failid to open mijneiland.max ? Wat is hier verkeerd aan man grr anders mag ik weer overnieuw beeginnen en daar heb ik geen bok aan. Bewerkt: 25 augustus 2006 door masterkey Reageren
Marc Tibben Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Ik weet niet wat jij vind maar klinkt 'Back to Bussiness' niet beter? Ik wou zelf eerst ook een conversion maken die ik zo noemde maar is mij te veel werk. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Ieder zijn zweer blastov Wat is dat, ZWEER? In mijn Van Dale komt ie niet voor . Dus hier krijg je van mij een woordenboek kado Nu ff serieus, over het eiland. De verhouding met het zand en het gras is raar. Kan je foto geven waar ik het beter op zie? Voor de rest ff UVWen denk. Reageren
masterkey Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Lol jorge f dat witte sand is strand en dat zand in die geul is een zoord haventje en dat is dus meer een van uitmonding uvwen is al op die screen gebeurd Oh ja lol back to Bussines nee back to action veel beter actie man geen to Bussines Bewerkt: 25 augustus 2006 door masterkey Reageren
Xwa Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Taha masterkey ik heb een domein van je mod achterhaalt. Deze is nog niet openbaar gemaakt door hem Hier de link Alleen er staat nog niks op wel is het gehost door gta-stories lol Hier een link naar de gta-stories site die binnenkort waarschijnlijk een nl domein krijgt oej heb ik ook maar van EEN geheime bron gehoord. Link gta-stories lol zal backtoaction binnenkort mischien ook een nl domein krijgen wie weet lol Bewerkt: 26 augustus 2006 door Xwa Reageren
masterkey Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Lol xwa bedankt dat je het openbaar hebt gemaakt maar goed mensen ik ben dus bezig met de site voor deze mod meer laat ik niet kwijt ook niet over het uiterlijk enz allemaal nog geheim Pff ik haat 3ds max trouwens nu een beetje dat stuk eiland van de vorige post had ik gemaakt op geslagen wil ik hem openen failid to open eilandm_1.max :S echt vaag nu mag ik weer overnieuws beginnen Of iemand kan het nog redden. Reageren
nick11123 Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Lol xwa bedankt dat je het openbaar hebt gemaakt maar goed mensen ik ben dus bezig met de site voor deze mod meer laat ik niet kwijt ook niet over het uiterlijk enz allemaal nog geheim Pff ik haat 3ds max trouwens nu een beetje dat stuk eiland van de vorige post had ik gemaakt op geslagen wil ik hem openen failid to open eilandm_1.max :S echt vaag nu mag ik weer overnieuws beginnen Of iemand kan het nog redden. ziet er al goed uit dat stukje land wel jammer dat het weg is en lukt het al met dat raam maken dat ik je had uitgelegd ik kan miscien één tip geven als je je eiland niet kan opslaan ofso of je bent hem kwijt of wat dan ook, 3ds max maakt altijd automatich een backup van je dingen dat je heb gemaakt daar kwam ik laats pas achter. ga naar de map: C:\Program Files\Autodesk\3dsMax8\Autoback mischien staat je eiland daar nog tussen..... Reageren
masterkey Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) Thanx nick tja glas heb ik uitgeprobeerd werkt thanx Maar bedankt voor de tip alleen hij staat er niet meer bij. Thaha ik begin volgens mij iederekeer opnieuw door 3ds max deze keer niet hier een wip van mijn eiland hoe ver ik nu ben. Oh ja ik ga nu even de site afmaken en uploaden dus vanavond edit ik dit bericht of mocht er iemand geregeerd hebben even reageer ik dan ook en zet ik de link hier op . Bewerkt: 27 augustus 2006 door masterkey Reageren
[Baz] Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Ieder zijn zweer blastov Wat is dat, ZWEER? In mijn Van Dale komt ie niet voor . Dus hier krijg je van mij een woordenboek kado Nu ff serieus, over het eiland. De verhouding met het zand en het gras is raar. Kan je foto geven waar ik het beter op zie? Voor de rest ff UVWen denk. HAHAHA JORGE MET ZN HUMOR grapje Voorderest, gaat goed masterkey, kutgw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.