Jump to content

Night of storm

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij je eerste sig vind ik de render een beetje pixelachtig.

7/10

De tweede vind ik de text niet helemaal bij de render passen.

7.5/10

Maar ik vind ze wel een welkome afwisseling, na alle sigs die hier geshowed worden! (Ik bedoel hiermee de keuze van je render ;))

Keep up the good work :klap:

NeLSoN

Geplaatst:

Thanks voor je rate :)

De 1e is al wat ouder, en vind ik idd ook zeker niet van me beste.

De 2e daarintegen van me vind ik zeker en vast wel mooi, zie er ook weinig fouten aan, en vind het ook betere fond van de 1e

Maar me 1e is idd niet echt heel goed, vond ik zelf ook niet goed, een probeersel eigenlijk :puh:

De 2e ben ik best wel wat trots op :Y

Geplaatst:

De eerste vind ik een beetje nep, de kleur van de storm vind ik veel te veel opvallen waardoor de stad onderin (die je toch al bijna niet ziet) bijna niet meer opvalt. En het is logisch dat je je naam erop zet, maar dat had wel iets minder opvallend gekunt. Rate: 4/10

De tweede daarintegen vind ik heel erg mooi. Er is een mooie 'balans' tussen de stad en de storm, waardoor beide goed opvallen. Ook ik de stad minder 'blokkerig', alsof je gewoon een paar gele stipje hebt gezet, heel erg mooi ziet het eruit. De storm/bliksem zien er ook heel erg realistisch uit, ik zou 'm heel erg graag in willen stellen, is het niet dat je naam erop staat. ;) Deze keer springt je naam er niet zo uit, terwijl hij toch duidelijk zichtbaar is. Dat krullende lettertype vind ik niet zo op z'n plaats, dan had je beter het lettertype uit nummer één kunnen nemen. Een hele mooie sig, alleen heb ik wel medelijden met dat kleine bliksempje helemaal alleen. :puh:

Rate: 7.9/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...