david Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 In de missie Black Project moet je in het gebied onder de legerbasis, maar kan je daar eigelijk nog in na die missie? ps: dit is wsl al gevraagd in een ander topic, dus vanaf er een antwoord is, sluit dan maar e. Reageren
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Nee, dit kan helaas niet. Deze kon je alleen in met die missie, maar daarna kan dit (helaas) niet meer. Het kan nog wel met een mod, PB me maar als je die wilt. Donwell EDIT: Je kunt er dus toch in, check SummerBase's post maar. Helaas lukt dit voor jou niet, aangezien je PlayStation hebt. Bewerkt: 19 augustus 2006 door Donwell Reageren
david Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 kheb playstation:(, dusja. ma ik vind het wel stom hoor. ze maken dat helemaal dat gebied, enkel en alleen voor die missie Reageren
SummerBase Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Dit is een manier voor de Computer en dus niet mogelijk voor de Ps2, helaas. Je kan daar niet zo maar in na de missie, want als je het terein betreed krijg je een aantal sterren en dan kun je concluderen dat je helemaal dood geschoten word. Dus je moet er op een andere manier komen een aantal fans hebben daarop een oplossing bedacht. Een programma genaamd: Place Manager. Je kan via Coördinaten naar Aera 69 (de legerbasis), maar let op er is niks te beleven in de leger basis en je moet ook weer op basis van Coördinaten naar buiten komen. Ik heb zelf de coördianten voor je opgezocht die moet je dus invullen in het programma genaamd: 'Place Manager' en die kan je 'hier' downloaden. Start het programma en druk daarna direct op 'Add place', dan moet je de coórdinaten invullen van de plaats Aera. Die vind je onderaan deze post, als die goed zijn ingevuld druk je op een bevestiging hij staat dan in de lijst. Klik daarop en Start San Andreas op, ga met de windows toets weer terug naar het bureaublad en je zult zien dat er in het programma : Place manager staat: Sa Status: Found. Druk dan nogmaals op de tekst van waar je heen wilt in de linker kolom en dan teleport, maar zorg er wel voor dat je niet in een savehouse bent want anders gaat het fout. Als het goed is kom je dan in Area 69. Veel plezier en succes! X = 245,3445 Y = 1862,654 Z = 18,02273 Bewerkt: 19 augustus 2006 door SummerBase Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Je kan wel in de laboratoria van area 69 in SA-MP en MTA. Je kan dan gewoon door de hoofdpoort naar binnen rijden of lopen. En voor de mensen die niet weten wat SA-MP en MTA zijn, dat zijn multiplayermods voor GTA SA Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik weet niet hoor, maar je kan op de Playstation echt wel daarnaar toe. Je moet dan namelijk met de jetpack in zo'n huisje in mulholland, ik weet niet meer precies waar die zat. Dan zak je door de grond en moet je vliegen naar de base, dan kan je daar onderin komen. Reageren
Zim Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik weet niet hoor, maar je kan op de Playstation echt wel daarnaar toe.Je moet dan namelijk met de jetpack in zo'n huisje in mulholland, ik weet niet meer precies waar die zat. Dan zak je door de grond en moet je vliegen naar de base, dan kan je daar onderin komen. Om aantevullen: De muur achter het zwembad bij je savehouse. Reageren
Vercetty Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) hier is een volledige uitleg voor de ps2: doe eerst de cheat nooit politie achter je aan(rondje,rechts,rondje,rechts,links,vierkantje,driehoekje,op) daarne rij je naar de plaats die met rood aangegeven staat op de kaart: in de hoek bij het zwembad zul je door de muur kunnen lopen, doe nu de jetpack-cheat(L1,L2,R1,R2,op,neer,links,rechts,L1,L2,R1,R2,op,neer,links,rechts) en loop links door een onzichtbaar "gat". je bent nu in bleu hell(onder de grond) vlieg nu naar area 69 en laat je onder het research lab zakken tot je erin spawnt nu kan je erin rondlopen hoe je wil(om eruit te komen moet je zelfmoord plegen of de cheat nooit politie achter je aan nog een keer invoeren) ik hoop dat je er iets aan hebt Bewerkt: 20 augustus 2006 door Vercetty Reageren
megamaggot Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Natuurlijk hebben we er iets aan Vercetty! Ik ga het morgen meteen uitproberen. Nog even een vraagje:Moet je de jetpack cheat doen of kan je gewoon die van verdant meadows nemen? greetz,MM Reageren
Vercetty Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Natuurlijk hebben we er iets aan Vercetty!Ik ga het morgen meteen uitproberen. Nog even een vraagje:Moet je de jetpack cheat doen of kan je gewoon die van verdant meadows nemen? greetz,MM de cheat doen of uit verdant meadows nemen maakt eigenlijk niets uit, ik zou de cheat doen omdat ik het zo saai vind om van VerdantMeadows naar het safehouse te vliegen Reageren
XboxGta Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 hier is een volledige uitleg voor de ps2:doe eerst de cheat nooit politie achter je aan(rondje,rechts,rondje,rechts,links,vierkantje,driehoekje,op) daarne rij je naar de plaats die met rood aangegeven staat op de kaart: in de hoek bij het swembad zul je door de muur kunnen lopen, doe nu de jetpack-cheat(L1,L2,R1,R2,op,neer,links,rechts,L1,L2,R1,R2,op,neer,links,rechts) en loop links door een onzichtbaar "gat". je bent nu in bleu hell(onder de grond) vlieg nu naar area 69 en laat je onder het research lab zakken tot je erin spawnt nu kan je erin rondlopen hoe je wil(om eruit te komen moet je zelfmoord plegen of de cheat altijd politie achter je aan nog een keer invoeren) ik hoop dat je er iets aan hebt Ik had dit ook al uitgelegd in dit topic: Klik ! Reageren
Vercetty Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 dat is prima, maar ik denk dat david daar niet heeft gekeken anders vraagt hij het hier niet Reageren
Natasja24 Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 heb die missie ook net gehad en ook gehaald.Jammer dat je daarna niet meer in die legerbasis kan. Vond het wel leuk daar. Reageren
megamaggot Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 heb die missie ook net gehad en ook gehaald.Jammer dat je daarna niet meer in die legerbasis kan.Vond het wel leuk daar. Scroll even wat naar boven,zo kan het toch wel? greetz,MM Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Ik snap het niet wat is er zo leuk aan, ik geef toe dat je het gezien moet hebben maar na die missie heb ik niet echt behoefte om terug te gaan.... Je kan er niks doen behalve kijken, en er staat ergens een Mower geparkeerd dus je kan ook een klein stukje rijden... So what? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.