$NeoSyp$ Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 hey waar precies zit dat gat ik zie nergens(of voel) een gat in de muur bij dat savehuis... Reageren
Dikbuik Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 hey waar precies zit dat gat ik zie nergens(of voel) een gat in de muur bij dat savehuis... heb je sa op je pc of op ps2? die uitleg is voor de ps2 en werkt dus NIET op je pc Reageren
david Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) ik heb dat even gedaan en ik kon inderdaad door dat gat lopen, dat was leuk. maar ik kom na een paar seconden gewoon weer op de grond in los santos, is da normaal<???? aja ik snap het, ik moest natuurlijk eerst men jetpack aandoen, maar dan in een gat gaan???? ik zie niet echt een gat hoor. ik ben dan maar gwn naar area 69 gevlogen (in blue hell uiteraard), maar ik botste opeens in die quarry :s:s. dus nog eens opnieuw proberen Bewerkt: 22 augustus 2006 door david Reageren
megamaggot Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ik heb het nog niet geprobeerd,maar gaat het ook met en vliegtuig want zoeen jetpack is maar traag hoor. greetz,MM Reageren
Vercetty Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 het kan niet met een vliegtuig. de gaten(doorgangen) naar bleu hell zijn er niet groot genoeg voor om er doorheen te vliegen. en je kan in bleu hell ook geen vliegtuig spawnen omdat er nergends een plateu is waar om het kan blijven staan zodat je in kan stappen Reageren
megamaggot Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ja een vliegtuig erin spawnen gaat niet en als je erin wilt vliegen ontploft hij. Ik heb het dus maar met de jetpack gedaan en dan naar area 69 gevlogen,kom ik ook ineens bij de quarry aan en zit ik erin. greetz,MM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.