Dx11 Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 zou iemand voor mij wat mooie screens kunnen maken van bijzondere plaatsen in vc, ik heb hem nog niet maar zou graag wat meer van vice city zien, heel erg bedankt als iemand me zo wat meer van vc kan laten zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik heb wel een paar screenshots van Vice City voor je. Je kunt bijvoorbeeld hier kijken, daar kun je er heel wat vinden. Deze zijn gemaakt door de verschillende leden van dit Forum. Veel plezier ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb wel een paar screenshots van Vice City voor je. Je kunt bijvoorbeeld hier kijken, daar kun je er heel wat vinden. Deze zijn gemaakt door de verschillende leden van dit Forum. Veel plezier ermee! ja die ken ik al maar ik bedoel meer een soort van rondleiding dat ik een beetje een duidelijk beeld van vc krijg, hoe bijv het stadion eruit ziet? en hoe het grote strand eruit ziet? en meer van dat soort dingen... ps in dat topic zijn het ook voornamelijk auto's... Bewerkt: 19 augustus 2006 door Delanoll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
digsy Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 Ik zal kijken wat ik voor je kan doen , maar wat bedoel je ? wat wil je in het bijzonder zoal zien dan? de airport enz? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb wel een paar zelfgemaakte mooie screenshots voor je Dellanol. Hopelijk heb je er wat aan. Bewerkt: 21 augustus 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2006 bedankt, ik zou vooral het grote strand, het stadion, en het vliegveld wel willen zien en misschien meer mooie dingen als julie zelf nog wat weten, iedereen bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.