Puma Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik wil het Gta_sa.exe icoontje veranderen, maar ik kan 'm nergens vinden. In de Gta: San Andreas>data>icons map staat niet dat icoontje maar 2 anderen. Weet iemand waar ik dat icoontje kan vinden? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 hij geeft aan dat hij in het exe bestand zelf zit Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Die icoon zit inderdaad in de .exe file. Je kan de .exe file openen met PE-Explorer. Daar kan je die afbeelding vervangen. Het mag wel maar 8bits zijn, anders kan je het niet vervangen. Dan moet je je .exe hernieuw opslaan. Dan is normaal het icoon vervangen. Waarom wil je dit eigenlijk vervangen? Reageren
Puma Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Omdat ik met een paar mensen een TC mod aan het maken ben en daar komen dan ook nieuwe loadingscreens bij en een nieuw icoontje is dan ook wel vet . Bedankt voor de uitleg en ik ga het snel proberen. Reageren
TommieguN Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Je moet niet voor het .exe bestand gaan, maar voor de .ico bestand. Dat is het de afbeelding die je (waarschijnlijk) zoekt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.