robtuner Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 hallo heeft iemand voor mij een 100 % savegame voor de versie 1.0 want versie 2.0 doet het bij mij niet en ik ben mijn savegame kwijt. dus kan iemand mij die geven aub uit google komt weinig. Reageren
SummerBase Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Hoi Robtuner ik heb denk ik iets gevonden wat je wel aan zal staan. Het is een savegame pakket als ik me niet vergis er zit in ieder geval een 100% savegame bij dit pakket en dat is dus heel handig bij het bespelen van San Andreas. Je kan hem 'hier' downloaden, dan moet je naar onderen scrollen en dan druk je op download. Dan druk je aan de rechterkant op Download, je moet zelf maar even bekijken welke je neemt want er staan twee. Je zou ze natuurlijk allebij kunnen proberen. Je plaatst de savegame die je uit de .zip/.rar haalt in de map: 'GTA San Andreas User Files'. En dan open je San Andreas en dan laad je de savegame via het desbetreffende slot. Het is voor Versie 1 dus ik wens je veel succes en plezier met deze savegame. Mocht er nog wat anders wezen zeg maar hoor! --- Nog even wat info over de Savegame zelf, ik zou het bestand met de beschrijving: k45completesaveupdated downloaden, die is nieuwer en dus uitgebreider deze bevat bijvoorbeeld: Alle kleren zijn gekocht, alle vriendinnen 100% alle missies die niet nodig zijn voor de 100% zijn behaald. Ook alle scholen zitten op de 100%. Alles is behaald in deze savegame wat heel San Andreas te bieden heeft zeg maar. Nogmaals veel plezier! Bewerkt: 19 augustus 2006 door SummerBase Reageren
robtuner Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) heel erg bedankt ik hoop dat ik er wat aan heb. edit: nee ik heb ze allebij uitgebpobeerd maar ze doen het allebij niet allebij v2 Bewerkt: 19 augustus 2006 door robtuner Reageren
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik heb een V1 savegame, 100% uitgespeeld. Ik heb hem bij mijn bijlagen gestopt. Reageren
robtuner Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 heel erg bedankt Reageren
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Graag gedaan! Deze doet het toch wel, hé?? Reageren
robtuner Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 eerst niet maar met de 1.1 patch nu wel heel erg bedankt. alleen beetje leege garages . maar heel erg bedankt Reageren
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Graag gedaan! En mooi toch dat die garages leeg zijn?? Nu kun je er zelf (mooie) wagens in zetten. Reageren
robtuner Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 ach jah me minibike staat er al in en ik heb per ongeluk me vriendin vermoord gelukig niet gesaved lol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.