Phate Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 Hey! Ik denk dat ik het spel niet helemaal heb gespeeld zoals het moet, want mijn criminele rank staat op "Total Lier", -8000 punten... Ik heb ook heel erg veel cheats gebruikt. Ik weet niet of het van belang is: ik heb nu bijna alle missies gedaan, ik heb net de missie afgesloten dat de Maffia je zaken gaat beroven. Weet iemand of ik die rank weer omhoog kan krijgen? Want met aauto's opblazen en mensen vermoorden lukt het niet... Ik speel het spel op de PS2 trouwens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAgangster92 Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 Je hebt -8000 omdat je heb gecheat en dat hebt opgeslagen. De enige manier om hem weer omhoog te krijgen is bijv. veel chaos te veroorzaken veel mensen dood schieten en dus een wanted level krijgen en dat moet je dan opslaan. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen hebt. Het gaat wel langzaam maar het is niet effectief op je spel alleen kan je geen 100 % krijgen omdat je hebt gecheat. GTAgangster92 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phate Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 Dus je kan alles leuk gaan pakken, alleen je krijgt toch geen 100% meer? Leuk is dat... Dus ik moet gewoon lekker veel chaos veroorzaken? Goed, dat ga ik doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 Het zal alleen wel een maandje duren denk ik Ik heb mensen hier al eens voor gewaarschuwd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phate Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 Lekker... Nouja, ik speel 'm nu eerst uit, en dan start ik gewoon een New Game. Dan komt 't vast wel weer goed met die rank. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2006 je moet hem zoveel mogelijk onder 0 krijgen en je begint met +6. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2006 Lekker... Nouja, ik speel 'm nu eerst uit, en dan start ik gewoon een New Game. Dan komt 't vast wel weer goed met die rank. niet meer cheaten dan! (of cheaten en niet opslaan) dan kan je een hoge rank krijgen en 100%! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.