Jump to content

Breaking The bank ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Damn ... Ik ben nu bezig aan de 30% terrority veroveren... Mijn enigste missie is nog end of the line maar ik heb nog altijd niet Breaking the bank at caligula's moeten doen ?

Hoe komt dit ?

Plz help me :cya:

Geplaatst:
Damn ... Ik ben nu bezig aan de 30% terrority veroveren... Mijn enigste missie is nog end of the line maar ik heb nog altijd niet Breaking the bank at caligula's moeten doen ?

Hoe komt dit ?

Plz help me :cya:

Dit komt doordat je de KeyCard van Millie nog niet hebt :Y .

Je krijgt deze Vriendin in de missie Key to Her Heart. Je moet tot de 35% (of 30% dit weet ik niet zeker) met haar krijgen door te daten. Een date kan bestaan uit:

• Eten
  • Rijden
  • Dansen

Meer info over de Vriendinnen Vind je 'hier'.

Ook is het een Manier om haar te doden, nu kun je meteen de KeyCard bij haar ophalen. Let Wel Op Je kunt nooit meer met haar daten!

Als je de KeyCard hebt word je een keer door Woozie gebeld en kun je de bank gaan beroven.

Meer informatie over de missie Breaking the Bank at Caligula's hier

Veel Suc6 verder :cya:

Geplaatst:

Oorspronkelijk komt het dat je die missies van ik geloof 'The Heist' niet nodig zijn om de verhaallijn te halen (storeline). En de missie 'Breaking the Bank at Caligula's' valt onder 'The Heist' missies, vandaar je hem neit hoeft te halen! :)

Geplaatst: (bewerkt)

Hmmph...Ik heb millie doodgeschoten en dan kreeg ik een telefoon van woozie ... Maar nog altijd geen teken dat ik die missie kan doen ? Hoe komt dit toch... Kzou hem graag doen om de 100% te hale :Y

Edit : OK kheb hem gevonden :)

Bewerkt: door HaVOC
Geplaatst:

Ok, je hebt hem gevonden, maar ik zal toch nog even zeggen wanneer deze missie komt: (altijd handig :D )

Zodra de missie A Home In The Hills beschikbaar is, zul je: Telefoon krijgen van Sweet, die zegt dat hij levenslang heeft. Hierna belt Woozie je op, vragen of ze de overval nog doen. Vanaf dat moment kun je de missie doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...