Pablo Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 ik heb nu paar missies gedaan in SF wil niet overdrijven maar cj was echt een klerekast en nu verdwijnen me :blink: spiere????? ik kan trainen wat ik wil maar als ik klaar ben met trainen zakt gelijk weer een stuk van me spieren balk weet iemand waarom dat is??? Reageren
8-Ball Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 ik heb nu paar missies gedaan in SF wil niet overdrijven maar cj was echt een klerekast en nu verdwijnen me :blink: spiere????? ik kan trainen wat ik wil maar als ik klaar ben met trainen zakt gelijk weer een stuk van me spieren balk weet iemand waarom dat is??? Als je een tijdje niet traint worden je spieren minder Reageren
Pablo Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2004 dat snap ik 8-ball eerder verdwenen ze langzaam/normaal maar nu gaan ze zo snel weg , ik train me de kl*re in die martial arts dojo en zodra ik de dojo uitstap verdwijnt er weer wat Reageren
thugkai Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 het ligt ook aan eten. als je een tijdje niet eet , en veel rent zwemt of iets waardoor je energie verbruikt , dan word je volhoudvermorgen en je spiere steeds minder Reageren
Sasuke Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Ik ging naar SanFierro als een gespierde aap, en kwam terug met de muscle balk zowat helemaal leeg... Maja gewoon trainen en waar is die Martial Arts Dojo in SanFierro ? Reageren
The Godfather Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 je moet ook op je eten letten (salad meal) Reageren
Syphon Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Ik heb op het begin alleen getraind tot muscle helemaal vol was. Kheb Fat nooit leeg laten gaan en ik heb em nog steeds helemaal vol en dr zijn al iets van 50 dagen in-game geweest.. :rolleyes: Reageren
Pablo Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2004 dan zal dat eten een probleem wezen. ik at alleen als er stond dat cj honger had. mijn spieren verdwenen razend snel en nu lijkt het net een aapje hij komt bij die pooier zegt die pooier this is my strong man. hahaha dan ben ik de champ in free fight Reageren
pottevijn Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 heb ik ook al eens gehad, mijn balk stond in de helfd en opeens kwam die balk er vanboven en khad niets meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.