Jump to content

Vliegschool

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben bij de vliegschool met de opdracht:Destroy Targets.Maar die helikopter vind ik nogal lastig

om mee te vliegen ik heb ze allemaal neergeschoten maar nu heb ik nog geen medaille hoe kan dat?

Geplaatst:

Dit komt omdat je dit in een bepaalde tijd moet doen. Voor meer informatie over deze uitdaging klik je hier. Als het straks nog niet lukt, kun je natuurlijk je savegame natuurlijk in het savegame aanvraag forum posten als je wil (Indien je hem voor de PC hebt).

Geplaatst:

heb hem op de ps2 en wil nooit savegames hebben.Wil ze altijd zelf halen(heb hem ondertussen al gehaald)

maar je kan ze toch niet allemaal goud halen?

Geplaatst:

Jawel, door een tijd onder een 'bepaalde' tijd te halen. Deze tijden staan wel vermeld bij WikiGTA onder de punten 'Wat zijn de eisen voor goud'.

Geplaatst: (bewerkt)

Beste Natasja, dit kan natuurlijk altijd, maar ik denk dat het nooit zou gaan, ik heb het ook

zelf geprobeerd en ben erg goed in vliegen, maar mijn is het nog nooit gelukt, de moeilijkste

is denk ik nog parchute on target, of Destroy targets, die zou je eigenlijk bijna nooit

goud kunnen halen, als het je lukt, dan weet jezeker dat je goed kan vliegen.

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

Dit kan wel, maar je moet goed met de vliegtuigen/helikopter overweg kunnen. Als je alles goud hebt spawnen de:

• Alles Brons - Rustler
  • Alles Zilver - Stuntplane
  • Alles Goud - Hunter

op de Abonded Airstrip. En zoals Bling ook al heeft gezegd moet je de opdrachten binnen een bepaalde tijd voltooien, Destroy Targets moet je, als je goud wil halen, binnen 1 minuut gedaan hebben, en dan ook nog eens landen zoals je geleerd hebt.

Donwell

Geplaatst:

nou ik ben blij dat ik hem al gehaald heb al is het brons want ik vind het echt een rot vliegtuig om mee te

besturen hoor :Y ik ben niet zo goed in vliegen maar ja misschien leer ik het is nog als ik hem heb uitgespeeld

Geplaatst:

Goed oefenen, mij lukte het eerst ook nooit, en nou zet ik altijd net zolang door tot ik goud heb :puh: , en het lukt me elke keer.

Het geheim:

Gewoon goed oefenen!! (Wil je oefenen met de Hunter dan zul je naar het vliegdekschip moeten, daar staat hij, maar dan moet je een cheat gebruiken, anders heb je 5 sterren wanted level)

Geplaatst:

Alles goud is zeker niet onmogelijk, ik heb in de vliegschool alles goud :D

Maar het is zeer lastig en ik had ook onwijs veel mazzel.

De autoschool vind ik nog het moeilijkst :)

Geplaatst:

Kheb nu flyschool 4 keer gedaan. 1e keer ging voor geen meter, 4e keer haalde ik maar 2 zilver en rest goud :puh: (met elke missie 1 keer proberen :)). Goud komt vanzelf, mss met een beetje geluk.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal even een schema maken met welke tijd je goud haalt:

• Take-Off - 30 seconden
  • Land Plane - 30 seconden
  • Circle Airstrip - 1 minuut
  • Circle Airstrip and land - 1 minuut en (volgens mij) 20 seconden
  • Helikopter Take-Off - (volgens mij) 30 seconden
  • Land Helikopter - (volgens mij) ook weer 30 seconden
  • Destroy Targets - 1 minuut
  • Loop the Loop - (volgens mij) 20 seconden
  • Barrel Rol - (volgens mij) 20 seconden
  • Parachute Landing - 55 seconden (of was het nou 1 minuut??)

Bewerkt: door Donwell

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...