Natasja24 Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik ben bij de vliegschool met de opdracht:Destroy Targets.Maar die helikopter vind ik nogal lastig om mee te vliegen ik heb ze allemaal neergeschoten maar nu heb ik nog geen medaille hoe kan dat? Reageren
Bling Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Dit komt omdat je dit in een bepaalde tijd moet doen. Voor meer informatie over deze uitdaging klik je hier. Als het straks nog niet lukt, kun je natuurlijk je savegame natuurlijk in het savegame aanvraag forum posten als je wil (Indien je hem voor de PC hebt). Reageren
Natasja24 Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 heb hem op de ps2 en wil nooit savegames hebben.Wil ze altijd zelf halen(heb hem ondertussen al gehaald) maar je kan ze toch niet allemaal goud halen? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Het moet kunnen, maar hoe ze het doen is mij ook een raadsel hoor Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Jawel, door een tijd onder een 'bepaalde' tijd te halen. Deze tijden staan wel vermeld bij WikiGTA onder de punten 'Wat zijn de eisen voor goud'. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Beste Natasja, dit kan natuurlijk altijd, maar ik denk dat het nooit zou gaan, ik heb het ook zelf geprobeerd en ben erg goed in vliegen, maar mijn is het nog nooit gelukt, de moeilijkste is denk ik nog parchute on target, of Destroy targets, die zou je eigenlijk bijna nooit goud kunnen halen, als het je lukt, dan weet jezeker dat je goed kan vliegen. Bewerkt: 19 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Dit kan wel, maar je moet goed met de vliegtuigen/helikopter overweg kunnen. Als je alles goud hebt spawnen de: Alles Brons - Rustler Alles Zilver - Stuntplane Alles Goud - Hunter op de Abonded Airstrip. En zoals Bling ook al heeft gezegd moet je de opdrachten binnen een bepaalde tijd voltooien, Destroy Targets moet je, als je goud wil halen, binnen 1 minuut gedaan hebben, en dan ook nog eens landen zoals je geleerd hebt. Donwell Reageren
Natasja24 Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 nou ik ben blij dat ik hem al gehaald heb al is het brons want ik vind het echt een rot vliegtuig om mee te besturen hoor ik ben niet zo goed in vliegen maar ja misschien leer ik het is nog als ik hem heb uitgespeeld Reageren
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Goed oefenen, mij lukte het eerst ook nooit, en nou zet ik altijd net zolang door tot ik goud heb , en het lukt me elke keer. Het geheim: Gewoon goed oefenen!! (Wil je oefenen met de Hunter dan zul je naar het vliegdekschip moeten, daar staat hij, maar dan moet je een cheat gebruiken, anders heb je 5 sterren wanted level) Reageren
NIELS_ Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Alles goud is zeker niet onmogelijk, ik heb in de vliegschool alles goud Maar het is zeer lastig en ik had ook onwijs veel mazzel. De autoschool vind ik nog het moeilijkst Reageren
Natasja24 Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 oke bedankt voor de tips ben nu bij die parachute.Die haal ik wel Reageren
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Als je hier goud op wil halen moet je binnen 55 seconden geland zijn. Reageren
Preddy Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Kheb nu flyschool 4 keer gedaan. 1e keer ging voor geen meter, 4e keer haalde ik maar 2 zilver en rest goud (met elke missie 1 keer proberen ). Goud komt vanzelf, mss met een beetje geluk. Reageren
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Ik zal even een schema maken met welke tijd je goud haalt: Take-Off - 30 seconden Land Plane - 30 seconden Circle Airstrip - 1 minuut Circle Airstrip and land - 1 minuut en (volgens mij) 20 seconden Helikopter Take-Off - (volgens mij) 30 seconden Land Helikopter - (volgens mij) ook weer 30 seconden Destroy Targets - 1 minuut Loop the Loop - (volgens mij) 20 seconden Barrel Rol - (volgens mij) 20 seconden Parachute Landing - 55 seconden (of was het nou 1 minuut??) Bewerkt: 20 augustus 2006 door Donwell Reageren
Natasja24 Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 bedankt maar dat kan ik allemaal niet zo snel ben al blij dat ik het gehaald heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.