Jump to content

hoe gta vice city uitspelen

pascal7

Recommended Posts

Ik ben nu in gta vice city alle missies aan het doen alleen heb ik een probleempje/vraag.

Ik krijg geen missies meer. Ik heb al de filmstudio/taxibedrijf/papierfabriek gekocht om nog aan een paar missies te komen.Ik heb gelezen dat ik die ene discotheek op het eiland waarop je begint (lekker duidelijke omschrijving van me sorry) moet kopen om aan nog een paar missies te komen.Ik heb er geen geld voor en heb ook geen zin om contenu taxitje te spelen en pizza's te bazorgen.

Volgens de statestieken zit ik nu op 36%.Ik speel hem tot nu toe zonder cheats.

Wat kan ik nog doen om aan het geld te komen en om nog aan missies te komen?

Ik zoek ook een fototje waarop alle plekken waarop je extra missies kan doen kan zien (heb al gezocht maar kan hem niet vinden :? alleen maar dode foto's).

b.v.d.

Bewerkt: door pascal7
Delen op andere websites

Als je geen zin hebt om moeilijk geld te verdienen, kun je ook één cheat gebruiken om een Rhino (Dat is een tank) te toveren. Ga dan de Vagilante-missies doen, je hoeft ze alleen maar aan te rijden, easy cash! Cheatcode:

Circle, Circle, L1, Circle, Circle, Circle, L1, L2, R1, Triangle, Circle, Triangle

Wat betreft die 36%, je kunt nog heel wat procentjes verdienen met alle Bedrijvenmissies te doen, alle rampages te doen en alle winkels te overvallen. Voor een complete 100% checklist: Kijk hier.

Behalve de echte missies, bedrijvenmissies, Rampages e.d. kun je volgens mij niet veel meer doen aan missies, behalve met de fire-truck gaan rijden, of de paramedic missies gaan doen.

Bewerkt: door Phate
Delen op andere websites

Hoi Pascal, ik heb 'hier' een lijst voor je met de dingen die nodig zijn voor de 100% savegame. Kijk dus op dit lijst wat je allemaal gedaan hebt. Je hebt 55 normale missies inclusief de bedrijven missies, dan is het verhaal dus klaar. Daarna moet je nog diverse dingen verzamelen zoals de Hidden Package's, Unique Stun Bonus, Robberies en Rampages dan zijn er nog sub-missies die je moet doen met de overheids voertuigen zoals de taxi/politiewagen/brandweerwagen en Ambulance. Dan zijn er nog stadion races en Topfun-missies, verder vind je dat allemaal op die pagina.

Wat je natuurlijk ook kan doen is de missies doen waarmee je geld verdient die je waarschijnlijk nog niet hebt behaalt. Ik noem deze missie's zelf Odd-jobs, dit zijn de missies die niet meer bij het verhaal horen maar deze horen wel bij het verhaal. Doe bijvoorbeeld Checkpoint Charley die kun je vinden bij het industrie terein bij die 2 boten namelijk de: 'Speeder' en de 'Cuban Jetmax'. Er zijn daar een aantal soorten oefeningen en per oefening kan je veel geld verdienen volgens mij lag dat bedrag rond de $10.000,- per gewonnen wedstrijd. Je moet wel snel en behendig zijn en de oefeningen worden naar maten zelf moeilijker, maar het levert wel geld op.

Je kan denk ik niet anders aan geld komen dan die manieren die je zelf al aangaf of je moet gaan cheaten, maar dat lijkt me niet echt een goede optie. Het is heel veel geld wat je moet verdienen, maar daar kan ik je niet bij helpen, want het is een grote klus. Onderaan de eerder genoemde pagina kun je ook een overzicht vinden van de dingen die je kan doen in Vice City dus er is nog heus wel wat te doen, maar dat is niet met het blote oog zo te zien. Kom je er dan toch echt niet uit dan kan je ze altijd nog aanvragen in het missie aanvraag topic. Maar het beste kun je zelf eerst even wat proberen, mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen zeg het dan maar even, ok? :Y

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Als je alle bedrijven hebt kun je weer even een paar missies spelen, maar zodra alle missies uitgespeeld zijn wordt het tijd om echt aan de slag te gaan. Je moet dan alle winkels beroven, gangs vermoorden, stunts doen en nog veel meer. Wat dacht je van 100 pakketjes zoeken? Je bent nog wel een paar weken zoet als je alle hoofd- en zij-missies hebt gedaan.

Wees maar niet bang dat je je gaat vervelen! :clown:

Delen op andere websites

Ik ben nu in gta vice city alle missies aan het doen alleen heb ik een probleempje/vraag.

Ik krijg geen missies meer. Ik heb al de filmstudio/taxibedrijf/papierfabriek gekocht om nog aan een paar missies te komen.Ik heb gelezen dat ik die ene discotheek op het eiland waarop je begint (lekker duidelijke omschrijving van me sorry) moet kopen om aan nog een paar missies te komen.Ik heb er geen geld voor en heb ook geen zin om contenu taxitje te spelen en pizza's te bazorgen.

Volgens de statestieken zit ik nu op 36%.Ik speel hem tot nu toe zonder cheats.

Wat kan ik nog doen om aan het geld te komen en om nog aan missies te komen?

Ik zoek ook een fototje waarop alle plekken waarop je extra missies kan doen kan zien (heb al gezocht maar kan hem niet vinden :? alleen maar dode foto's).

b.v.d.

dan moet je mensen doden als die geld op zak hebben kun je dat pakken :)

en waar je nog wat missies kan doen, moet je even op deze link klikken: http://nl.wikigta.org/index.php/Zijmissies...TA_Vice_City%29

Bewerkt: door LuukK
Delen op andere websites

Het is niet verplicht om de SunShine Auto's te kopen voordat je eindmissies kunt doen, ik ben bij de laatste missie "Keep Your Friends Close" en ik heb die autoshop nog niet eens kunnen vinden... :?

hier ligt de autoshop:

als je van starfish island afgaat ( naar het westelijke eiland), moet je linksaf slaan en daarna de tweede rechts. dan kom je op een weg. als je daar rechtdoorgaat ga je naar het vliegveld, je moet rechtsaf. na even zie je gras rechts naast de weg. na het gras rechts en je bent er.

Delen op andere websites

Toen ik de SunShine Garage,Interglobal Films,Malibu Club,Boatyard,En Print Works missies had uitgespeeld.

Werd ik gebeld door Ken Rosenberg dat ik de 1 na laatste missie kon doen Cap The Collecter.

Raar dat ze zeggen dat Lance Vance je op belt.

Ken Rosenberg belt je op.

En Print Works moet je doen voor de laatste missies.

Delen op andere websites

De screenshot zijn op volgorde. Je krijgt screenshots te zien van het begin tot het einde. Ik heb gezien dat Typhoon een paar screenshots had gepost. Ik zal een paar verschillende screenshots laten zien als aanvulling op de screenshots van Typhoon.

gtavc2006083020295139ry9.th.png

Hier start de missie voor Tommy.

gtavc2006083020305587ts9.th.png

Tommy houdt Lance onder schot en vertelt aan Lance dat hij er aan gaat. Daarna start de achtervolging.

gtavc2006083020312535sz3.th.png

Lance wordt vermoord door Tommy.

gtavc2006083020322559na0.th.png

Tommy vertelt aan Sonny dat hij eraan gaat.

gtavc2006083020323392zv9.th.png

Sonny wil Tommy vermoorden. Hij geeft opdracht aan zijn mensen om Tommy uit te schakelen.

gtavc2006083020325515hj3.th.png

Ken Rosenberg wordt onder schot gehouden. Even later keert hij zich om en blijkt het Tommy te zijn.

gtavc2006083020335917gj5.th.png

Ken en Tommy samen. Ze denken een mooie toekomst voor zich te hebben. Alleen kan Ken niet met het succes omgaan en raakt hij weer aan de drugs.

gtavc2006083020342029pa9.th.png

Mission Passed.

Ik hoop dat je tevreden bent met de screenshots.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...