Milanjans (gast) Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 hoe kan je gangwars houden! als je naar los santos geen gang meer hebt hoe moet je die dan weer oprichten??? milan Reageren
Syphon Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Vraag ik me zelf ook af Ik had de halve stad overgenomen flikke ze me dit Ik zou het het beste vinde as je dit weer kan doen als je LV hebt uitgespeeld, dan heb je nog wat te doen NA alle missies Reageren
Q Dude Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 zal denk ik wel weer goed komen later in het verhaal. P.S. weet het niet zeker want zo ver ben ik ook niet ik denk het alleen maar (!) Reageren
GoD.Anubis Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 zal denk ik wel weer goed komen later in het verhaal. P.S. weet het niet zeker want zo ver ben ik ook niet ik denk het alleen maar (!) Ik denk juist van wel dat het terug komt voor de 100% want als je naar stats gaat en daar kijkt staat er van strongest gang teretories owned dat soort dingen allemaal over gangs dus ik denk juist van wel en ik was al in Las Venturas en daar kreeg ik nog eens te zien dat ik 6 gang members kon recruiten om met me mee tenemen dus drm denk ik wel dat het terug komt weet het gewoon bijna zekker B) Reageren
Sasuke Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 :lol: Haha jullie gaan de halve stad overnemen en dan gebeurt dit toch.. Ik wist het al dus ik nam maar een pietsje land en toen naar de volgende missie's.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.