kristof01 Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 hoe kan ik de legerbasis binnen? ik spawn altijd een jetpack om over de draad te vliegen maar dit doe ik liever niet meer. zou iemand AUB een screen willen posten van de ingang van de legerbasis. BVD kristof01 Reageren
NIELS_ Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Bij de weg die naar de basis loopt, kan je met een patriot naar binnen(toch?) Waar je die vind zie je hier. Reageren
SummerBase Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Als je de legerbasis bedoelt op Las Venturas ik denk volgens mij dat je daar zonder Jet Pack niet naar binnen kan. Ik heb het in ieder geval nog nooit geprobeert en ik zal dan ook zometeen even een screen voor je maken als je deze basis bedoelt en ik zal hem dan even van dichtbij bekijken. Dat komt allemaal in orde, dat verzeker ik. Als je de basis op Aera 69 bedoelt je kan daar gewoon het terein op lopen, maar vergeet dan niet je cheat aan te zetten voor : Niet dood kunnen en geen politie. Want anders overleef je het nooit, als je daar over de lijn loopt krijg je direct 4 sterren achter je aan en dat moet natuurlijk niet. Verder kan je er niks, want de plek waar je in de missie naar binnen kan is nu niet toegangkelijk. Je kan er alleen naar binnen via coördinaten, teminste als je een pc hebt. Ik wacht wel even op je reactie of het om die van Las Venturas gaat of die van Aera69, ok? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Als je de legerbasis bedoelt op Las Venturas ik denk volgens mij dat je daar zonder Jet Pack niet naar binnen kan. Ik heb het in ieder geval nog nooit geprobeert en ik zal dan ook zometeen even een screen voor je maken als je deze basis bedoelt en ik zal hem dan even van dichtbij bekijken. Dat komt allemaal in orde, dat verzeker ik. Als je de basis op Aera 69 bedoelt je kan daar gewoon het terein op lopen, maar vergeet dan niet je cheat aan te zetten voor : Niet dood kunnen en geen politie. Want anders overleef je het nooit, als je daar over de lijn loopt krijg je direct 4 sterren achter je aan en dat moet natuurlijk niet. Verder kan je er niks, want de plek waar je in de missie naar binnen kan is nu niet toegangkelijk. Je kan er alleen naar binnen via coördinaten, teminste als je een pc hebt. Ik wacht wel even op je reactie of het om die van Las Venturas gaat of die van Aera69, ok? 5 sterren, niet 4. Ik vloog er zojuist overheen Reageren
megamaggot Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Om even op de post van Summerbase terug te komen:je kan er dus wel in als je een ps2 hebt,dan moet je door de zwembad muur bij een van je savehouses en dan naar area 69 vliegen met de jetpack,voor een voledige uitleg verwijs ik je door naar de post van Vercetty in dit topic.Daar staat een volledige uitleg hoe je het moet doen,je moet er wel cheats voor invoeren.Als je gewoon bij de tanks wilt komen moet je het hekje kapotslaan wat aan de oostzijde van de basis is of je kan eerst het gedeelte binnenlopen waar de uitkijktorens staan,dan moet je eerst de toren zoeken die het dichts bij het gedeelte van de tanks is en dan klim je tot je in het midden bent.Nu kan je over het hek springen. Als je in de legerbasis van las venturas wilt komen kan je gewoon met een vliegtuig overvliegen en dan parachutespringen. greetz,MM Reageren
Nickonly Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Je kan daar wel naar binnen zonder cheats of parachute springen in hoor! Er is namelijk gewoon een ingang aan een kant van het hek! Kijk maar eens op de kaart: Dan zie je de legebasis, en daar loopt een zand pad omheen. op een plek in dat zand pad loopt nog een zand pad, maar dan richting de legerbasis. Als je die volgd, zit er gewoon een poortje in het hek en dan kan j zo binnen lopen. En als je dat deel van de legerbasis bedoelt waar die voeruigen staan, dan kan je er ook in zonder cheats, er is namelijk een stuk in het hek daar (in het oosten er van, zolas megamaggot al zei), waar je met een auto doorheen kan rijden, en daar kan je dus ook gewoon komen. Dus er is eigenlijk niet zo veel aan om te doen! Reageren
megamaggot Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Je kan daar wel naar binnen zonder cheats of parachute springen in hoor!Er is namelijk gewoon een ingang aan een kant van het hek! Kijk maar eens op de kaart: Dan zie je de legeRbasis, en daar loopt een zand pad omheen. op een plek in dat zand pad loopt nog een zand pad, maar dan richting de legerbasis. Als je die volgd, zit er gewoon een poortje in het hek en dan kan j zo binnen lopen. En als je dat deel van de legerbasis bedoelt waar die voeruigen staan, dan kan je er ook in zonder cheats, er is namelijk een stuk in het hek daar (in het oosten er van, zolas megamaggot al zei), waar je met een auto doorheen kan rijden, en daar kan je dus ook gewoon komen. Dus er is eigenlijk niet zo veel aan om te doen! Ik bedoel dat hij parachute kan springen bij de legerbasis in las venturas,want anders kom je niet vanachter(of toch wel?).En als hij dat stuk uit het hek gaat slaan dan kan de fbi er ook langs dus je kan het beter op mijn manier doen want zo gaat de fbi niet naar binnen en blijven ze tegen het hek lopen. greetz,MM Reageren
alwin92 Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 je akn wel zonder jetpack of parachut erop komen hoor want het 1e hek is niet zo hoog dus zet er een auto onder klim op de auto en dan op het hek het is mij in iedergeval gelukt en in het 2e hek zit ergens een gat bij dat modderpad en daar kan je erin Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Je kan daar wel naar binnen zonder cheats of parachute springen in hoor! Er is namelijk gewoon een ingang aan een kant van het hek! Kijk maar eens op de kaart: Dan zie je de legeRbasis, en daar loopt een zand pad omheen. op een plek in dat zand pad loopt nog een zand pad, maar dan richting de legerbasis. Als je die volgd, zit er gewoon een poortje in het hek en dan kan j zo binnen lopen. En als je dat deel van de legerbasis bedoelt waar die voeruigen staan, dan kan je er ook in zonder cheats, er is namelijk een stuk in het hek daar (in het oosten er van, zolas megamaggot al zei), waar je met een auto doorheen kan rijden, en daar kan je dus ook gewoon komen. Dus er is eigenlijk niet zo veel aan om te doen! Ik bedoel dat hij parachute kan springen bij de legerbasis in las venturas,want anders kom je niet vanachter(of toch wel?).En als hij dat stuk uit het hek gaat slaan dan kan de fbi er ook langs dus je kan het beter op mijn manier doen want zo gaat de fbi niet naar binnen en blijven ze tegen het hek lopen. greetz,MM Welke legerbasis in LV hebben jullie het in vredesnaam over Reageren
Dikbuik Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) volges mij die daar in de hoek in het noordoosten waar je in die missie up up and away die levithian met magneet moet jatten, als ik het goed heb maar je kan er ook gewoon in met een patriot want dan gaan die hekken ook open Bewerkt: 25 augustus 2006 door Dikbuik Reageren
Donwell Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Je kan daar wel naar binnen zonder cheats of parachute springen in hoor! Er is namelijk gewoon een ingang aan een kant van het hek! Kijk maar eens op de kaart: Dan zie je de legeRbasis, en daar loopt een zand pad omheen. op een plek in dat zand pad loopt nog een zand pad, maar dan richting de legerbasis. Als je die volgd, zit er gewoon een poortje in het hek en dan kan j zo binnen lopen. En als je dat deel van de legerbasis bedoelt waar die voeruigen staan, dan kan je er ook in zonder cheats, er is namelijk een stuk in het hek daar (in het oosten er van, zolas megamaggot al zei), waar je met een auto doorheen kan rijden, en daar kan je dus ook gewoon komen. Dus er is eigenlijk niet zo veel aan om te doen! Ik bedoel dat hij parachute kan springen bij de legerbasis in las venturas,want anders kom je niet vanachter(of toch wel?).En als hij dat stuk uit het hek gaat slaan dan kan de fbi er ook langs dus je kan het beter op mijn manier doen want zo gaat de fbi niet naar binnen en blijven ze tegen het hek lopen. greetz,MM Welke legerbasis in LV hebben jullie het in vredesnaam over In LV is ook een legerbasis, dat is degene waar je in moet in de missie Up, Up and Away. Reageren
Pietje II Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Welke legerbasis in LV hebben jullie het in vredesnaam over Ze hebben hier het over de legerbasis die in het noord-oosten van Las Venturas ligt, genaamd 'K.A.C.C. Military Fuels'. Zie het kaartje hieronder, tussen het rode vierkant ligt de K.A.C.C. Military Fuels. In de missie Up,Up, and Away! dring je hier binnen om een skycrane, ofwel een Leviathan met magneet te stelen. Het lukt je alleen om hier binnen te dringen met een Jetpack, een vliegtuig of een helikopter, op de grond is er geen enkele mogelijkheid. De basis wordt namelijk omringt door een sterk, hoog stalen hek en de ingang is van hetzelfde laken en pak, en gaat nooit open, behalve dan in de missie Up,Up, and Away! waar je naarbinnen glipt omdat een Patriot naar buiten rijdt door het hek. Verder staat er achter de ingang een grote parkeerplaats, en links daarvan bevindt zich een grote opslaghal, met daarachter een hoop schoorstenen en een grote koeltoren. Bovenop het gebouw bevindt zich tevens een helipad, waar dus ook de Leviathan bevindt die je in de missie Up,Up, and Away! moet stelen. Klik op de afbeelding voor de vergroting! Er zijn drie legerbasissen in San Andreas. Uiteraard is de K.A.C.C. Military Fuels legerbasis in Las Venturas er hier ook één van, maar de verreweg bekendste is toch wel Area 69, ookwel de 'No Fly Zone' of gewoon 'Restricted Area' genoemd. Deze bevindt zich middenin de woestijn van Bone County, en ligt pal onder Verdant Meadows, jouw eigen privé-vliegveldje die je kopen kan na de missie Verdant Meadows, voor maar liefst $ 80.000,-. In de missie Black Project dring je in Area 69 binnen om het zogenaamde 'black project', ofwel het geheime project de Jetpack te stelen voor The Truth. Deze legerbasis is vrijwel ondoordringbaar, er staat namelijk een zeer hoog en sterk hek van staal om de basis heen. Maar er zijn twee ingangen waar jij naarbinnen kan dringen. Ten eerste degene aan de zuid-oostelijke hoek, waarmee je met een voertuig het hek kan omrammen. Hier kom je dan binnen aan het depot aan de oostzijde, waar enkele militaire voertuigen geparkeerd staan, waaronder een Barracks, een Patriot, twee Rhino's, een Cargobob, en later als je vrij ver gevorderd bent in het spel ook nog twee Hydra's. Ook is er nog een opening aan de noordkant, waar je zonder enige moeite naarbinnen kan lopen. (In de missie Black Project gebruikt Carl Johnson in het begin ook deze opening.) Verder zijn er binnenin de afscheiding naast het depot een stel gebouwen te vinden, een stel opslagplaatsen, militaire depots en de ingangen naar het complex onder de grond, waar onderzoekruimte's te vinden zijn, een rakettensilo (waar in de missie Black Project helemaal onderin de Jetpack te vinden is), ruimte's waar lange-afstandswapens opgeslagen liggen, een controlepost met radar en ook een 3-Dimensionale schaalmodel van de staat San Andreas, en een heleboel laboratoria. Er staan in en rond Area 69 lanceerinstallatie's, de SAM-Site's, die vliegtuigen uit de lucht schieten als ze té dichtbij over de basis heenvliegen. Ook staan er in de basis en wordt de basis omringt door wachttorens, die gelukkig alleen bemand zijn in de missie Black Project. Verder zal je een 5 sterren wanted level krijgen wanneer je het tóch lukt om de basis binnen te dringen. Kijk op het kaartje hieronder tussen het rode vierkant voor de exacte locatie van Area 69! Verder is er ook in San Fierro een legerbasis, de Easter Basin Naval Base, die in Easter Basin ligt welteverstaan. Ook hier leidt het binnendringen in deze basis het tot een 5 sterren wanted level, dus blijft het net zoals in Area 69 het moeilijk om hier zonder kleerscheuren weer vandaan te komen. De basis is omringt met hoge stevige hekken van hetzelfde kaliber als om Area 69 staat, maar er is hier een ingang aan de noordkant die alleen dichtgehouden wordt door een slagboom, waar je gemakkelijk met een auto doorheen kan rijden. Er ligt een groot vliegdekschip bij in het water, waar je in de missie Vertical Bird binnen gaat dringen om daar allereerst een Hydra te stelen. Verder zijn er een drietal overdekte invaarplaatsen voor schepen, en/of duikboten. In de meest zuidelijke invaarplaats ligt een Launch aangelegd, en naast het vliegdekschip op de kade staat een Patriot geparkeerd. Tussen het rode vierkant op het kaartje hieronder vind je de Easter Basin Naval Base. Klik op de afbeelding voor de vergroting! Ik hoop dat ik jullie nu wat ingelicht heb over de legerbasissen in San Andreas, ik heb de informatie maar wat binnen de perken gehouden omdat ik op het moment niet al te veel tijd heb. Veel succes met het bezoeken van de legerbasissen! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Die in SF en Area 69 kende ik al wel, maar Up Up and Away heb ik al een hele tijd niet meer gespeeld dus dat wist ik niet Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Welke legerbasis in LV hebben jullie het in vredesnaam over Ze hebben hier het over de legerbasis die in het noord-oosten van Las Venturas ligt, genaamd 'K.A.C.C. Military Fuels'. Zie het kaartje hieronder, tussen het rode vierkant ligt de K.A.C.C. Military Fuels. In de missie Up,Up, and Away! dring je hier binnen om een skycrane, ofwel een Leviathan met magneet te stelen. Het lukt je alleen om hier binnen te dringen met een Jetpack, een vliegtuig of een helikopter, op de grond is er geen enkele mogelijkheid. De basis wordt namelijk omringt door een sterk, hoog stalen hek en de ingang is van hetzelfde laken en pak, en gaat nooit open, behalve dan in de missie Up,Up, and Away! waar je naarbinnen glipt omdat een Patriot naar buiten rijdt door het hek. Verder staat er achter de ingang een grote parkeerplaats, en links daarvan bevindt zich een grote opslaghal, met daarachter een hoop schoorstenen en een grote koeltoren. Bovenop het gebouw bevindt zich tevens een helipad, waar dus ook de Leviathan bevindt die je in de missie Up,Up, and Away! moet stelen. Klik op de afbeelding voor de vergroting! Er zijn drie legerbasissen in San Andreas. Uiteraard is de K.A.C.C. Military Fuels legerbasis in Las Venturas er hier ook één van, maar de verreweg bekendste is toch wel Area 69, ookwel de 'No Fly Zone' of gewoon 'Restricted Area' genoemd. Deze bevindt zich middenin de woestijn van Bone County, en ligt pal onder Verdant Meadows, jouw eigen privé-vliegveldje die je kopen kan na de missie Verdant Meadows, voor maar liefst $ 80.000,-. In de missie Black Project dring je in Area 69 binnen om het zogenaamde 'black project', ofwel het geheime project de Jetpack te stelen voor The Truth. Deze legerbasis is vrijwel ondoordringbaar, er staat namelijk een zeer hoog en sterk hek van staal om de basis heen. Maar er zijn twee ingangen waar jij naarbinnen kan dringen. Ten eerste degene aan de zuid-oostelijke hoek, waarmee je met een voertuig het hek kan omrammen. Hier kom je dan binnen aan het depot aan de oostzijde, waar enkele militaire voertuigen geparkeerd staan, waaronder een Barracks, een Patriot, twee Rhino's, een Cargobob, en later als je vrij ver gevorderd bent in het spel ook nog twee Hydra's. Ook is er nog een opening aan de noordkant, waar je zonder enige moeite naarbinnen kan lopen. (In de missie Black Project gebruikt Carl Johnson in het begin ook deze opening.) Verder zijn er binnenin de afscheiding naast het depot een stel gebouwen te vinden, een stel opslagplaatsen, militaire depots en de ingangen naar het complex onder de grond, waar onderzoekruimte's te vinden zijn, een rakettensilo (waar in de missie Black Project helemaal onderin de Jetpack te vinden is), ruimte's waar lange-afstandswapens opgeslagen liggen, een controlepost met radar en ook een 3-Dimensionale schaalmodel van de staat San Andreas, en een heleboel laboratoria. Er staan in en rond Area 69 lanceerinstallatie's, de SAM-Site's, die vliegtuigen uit de lucht schieten als ze té dichtbij over de basis heenvliegen. Ook staan er in de basis en wordt de basis omringt door wachttorens, die gelukkig alleen bemand zijn in de missie Black Project. Verder zal je een 5 sterren wanted level krijgen wanneer je het tóch lukt om de basis binnen te dringen. Kijk op het kaartje hieronder tussen het rode vierkant voor de exacte locatie van Area 69! Verder is er ook in San Fierro een legerbasis, de Easter Basin Naval Base, die in Easter Basin ligt welteverstaan. Ook hier leidt het binnendringen in deze basis het tot een 5 sterren wanted level, dus blijft het net zoals in Area 69 het moeilijk om hier zonder kleerscheuren weer vandaan te komen. De basis is omringt met hoge stevige hekken van hetzelfde kaliber als om Area 69 staat, maar er is hier een ingang aan de noordkant die alleen dichtgehouden wordt door een slagboom, waar je gemakkelijk met een auto doorheen kan rijden. Er ligt een groot vliegdekschip bij in het water, waar je in de missie Vertical Bird binnen gaat dringen om daar allereerst een Hydra te stelen. Verder zijn er een drietal overdekte invaarplaatsen voor schepen, en/of duikboten. In de meest zuidelijke invaarplaats ligt een Launch aangelegd, en naast het vliegdekschip op de kade staat een Patriot geparkeerd. Tussen het rode vierkant op het kaartje hieronder vind je de Easter Basin Naval Base. Klik op de afbeelding voor de vergroting! Ik hoop dat ik jullie nu wat ingelicht heb over de legerbasissen in San Andreas, ik heb de informatie maar wat binnen de perken gehouden omdat ik op het moment niet al te veel tijd heb. Veel succes met het bezoeken van de legerbasissen! Dat laatste is zeker een grapje heh Reageren
Pietje II Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Dat laatste is zeker een grapje heh Hè hè, nee hoor. Ik zit echt even met tijdnood, maar ik wilde wel even graag een informatief berichtje plaatsen, dat snap je. Maar goed, nu maar weer ontopic? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.